Най-популярната програма за видео чат - Skype, пусна нова рекламна кампания, в която напада социалните мрежи Facebook и Twitter.
Гигантът във видео конференциите е вложил $12 милиона, за да почерни името на чат претендентите си.
В рекламите се ползват провокативни речи, сред които „Кога стана нормално да пишеш текст на майка си за рожденият ѝ ден?“ и „140 символа не означават да поддържаш връзка с някого“.
Управителката на сектора Глобална потребителска база в Skype Франси Стронг сподели: „Фокусът е върху големи и дръзки твърдения, които да привлекат вниманието на хората и да ги накара да преосмислят начина, по който комуникират.“
Кампанията се провежда от Pereira & O'Dell, като тяхното мнение по случая, е че Skype не се ползва достатъчно между приятели и членове на семейството.
„Депресиращо и вдъхновяващо е“, казва Джъстин Кокс от Pereira & O'Dell.
“Рядко е кампания да ти даде възможността да адресираш проблеми, свързани със съвременната култура. Skype не разрешава проблемите на света, но има гледна точка. Това е повече от маркетингово съобщение с провокативни заглавия – нашето послание е с цел да помогне на хората наистина да се свързват един с друг, по един по-естествен начин“.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
06.04 2012 в 17:09
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Moholovka
Домашен арест за Димо Алексиев. Актьорът се извини, че е действал глупаво и самонадеяно
Voland21
Русия върти консулски услуги в централата на БСП във Варна
Vitorio
Тръмп номинира Робърт Кенеди-младши за здравен министър
КАБРОН
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
lans link
Домашен арест за Димо Алексиев. Актьорът се извини, че е действал глупаво и самонадеяно