
Най-ефективните маркетингови комуникации за 2021 година, които ще блеснат с Effie, ще бъдат обявени на 15 декември 2021 г. Победителите в четиринадесетото издание на Effie България ще станат известни по време на виртуална галацеремония, която ще бъде излъчена на живо от 19:00 часа нa www.effiebulgaria.org/gala2021
До финалния кръг на конкурса достигнаха:
КАТЕГОРИЯ: СТОКИ
Легендарен вкус
Търговска марка: ШУМЕНСКО
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch
Навън с Пиринско
Търговска марка: Пиринско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Медийна агенция: Initiative Bulgaria
Experiential marketing: 121 Agency
Дигитална агенция: proof.
Продуцентска къща: Switch
Take it veggie
Търговска марка: Kaufland
Клиент: Кауфланд България ЕООД енд Ко. КД
Агенция: Noble Graphics
Дигитална агенция: Knoway
КАТЕГОРИЯ: КОРПОРАТИВНИ КОМУНИКАЦИИ
Бъди себе си
Търговска марка: TELUS International Bulgaria
Клиент: TELUS International Bulgaria
Агенция: proof.
Маркетинг консултации и проучвания: BluePoint
Медийна агенция: Initiative Bulgaria
PR агенция: d:istinkt
КАТЕГОРИЯ: УСЛУГИ
Mastercard UNIVERSE – първата метална кредитна карта, издавана от
банка в България
Търговска марка: Пощенска банка
Клиент: Пощенска банка АД
Агенция: ББДО Груп/Графити ББДО
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Дигитална агенция: Диджитал Ай Ди
Програма СЕГА от Пощенска банка
Търговска марка: Пощенска банка
Клиент: Пощенска банка АД
Агенция: ББДО Груп/Графити ББДО
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
PR агенция: ББДО Груп/Проксимити София
Дигитална агенция: Диджитал Ай Ди
КАТЕГОРИЯ: ПРОМОЦИИ
Zoolandia
Търговска марка: Kaufland
Клиент: Кауфланд България ЕООД енд Ко. КД
Агенция: Noble Graphics
Дигитална агенция: Knoway
Медийна агенция: Zenith Media
Медийна агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД
Инфлуенсър агенция: TalentМedia
КАТЕГОРИЯ: СОЦИАЛНА, МЕДИЙНА, ПОЛИТИЧЕСКА
Имаш право на България
Търговска марка: Bulgarians in USA/ Българи в САЩ
Клиент: Bulgarians in USA/ Българи в САЩ
Агенция: The Smarts
PR агенция: Paragraph 42
Дигитална агенция: e//marketing
КАТЕГОРИЯ: МАРКЕТИНГ ПРИ АКТУАЛНИ СЪБИТИЯ
Booktrips
Търговска марка: MasterCard
Клиент: MasterCard Europe SA
Агенция: McCann Sofia
Истинската чаша
Търговска марка: IKEA
Клиент: IKEA
Агенция: The Smarts
КАТЕГОРИЯ: ПОЗИТИВНА ПРОМЯНА
Вагон за отдих
Търговска марка: Пиринско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Агенция: Noble Graphics
Медийна агенция: Initiative Bulgaria
Experiential marketing: 121 Agency
Дигитална агенция: proof.
Продуцентска къща: Switch
Говори открито срещу насилието над жени
Търговска марка: AVON BULGARIA
Клиент: ЕЙВЪН КОЗМЕТИКС БЪЛГАРИЯ ЕООД
Агенция: proof.
PR агенция: d:istinkt
Най-сладкият начин да спасиш света
Търговска марка: Mastercard
Клиент: Mastercard Europe SA
Агенция: McCann Sofia
Списък с финалистите в Effie България 2021 е публикуван тук.
Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.
Наградите Effie България 2021 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group - платинен спонсор, Coca-Cola Bulgaria и Vivacom – златни спонсори.
Effie награждава най-ефективните маркетингови комуникации – идеите, които работят.
За EFFIE AWARDS
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.
В наши дни над 50 държави по света организират свои собствени национални конкурси по лиценз на Effie Worldwide Inc., а комуникационните кампании, обхващащи континента, се състезават за наградите Effie Asia Pacific, Effie Europe, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North America и Global Effie.
Effie Awards България се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Конкурсът покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
Инициативите на Effie включват Effie Index, класация на най-ефективните компании и търговски марки по целия свят, и Базата данни с победители на Effie.
За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте @effieawards в Twitter за новини относно програмите Effie.
Effie® е регистрирана марка на Effie Worldwide, Inc. и се използва с лиценз от БАКА. Всички права са запазени.
За Българската асоциация на комуникационните агенции
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.
Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Socerez
Жребият в ЦИК: БСП получи №1, ГЕРБ - 7, а ПП-ДБ - 66
6екеr4о
Даваме на Украйна между 3 и 5% от цялото ни количество ракети С-300
6екеr4о
Бойко Борисов отхвърли идеята 24 май да е националният ни празник
Mateevk
Бойко Борисов отхвърли идеята 24 май да е националният ни празник