Quantcast

Примерна диета за бързо отслабване с 10 кг

OFFNews Последна промяна на 23 юни 2020 в 14:26 3424 0

Представяйки борбата с килограмите в световен план, както и може би с много други неща сме свикнали да виждаме екстремните примери. Много често ни убягва фактът колко огромен е броят на хората, които имат нужда да загубят между 5 и 10 килограма, за да изглеждат в супер топ форма.


Защо това обаче се оказва толкова трудно? Всеки ден чуваме истории за хора, които са успели да се преборят с наднорменото тегло в колосални размери. Не е голям обаче броят на тези от тях, които успяват да преминат в графа на елегантните силуети. Като че ли огромното мнозинство сред нас е обречено цял живот да се бори с няколкото излишни килограма!

Отслабването преди всичко винаги е било въпрос на дисциплина. Предлагаме ви диета, с която за 56 дни можете да свалите над 8 килограма от теглото си.
В комбинация с подходяща физическа програма, благодарение на този режим, 10 кг могат да станат история за по-малко от два месеца!

Закуска

Тъй като това е най-важното хранене за деня, на закуската трябва да гледаме като на ритуал. По пътя към отслабването е ключово да обърнем внимание именно на сутрешното хапване като на основен източник на енергия, определящ за деня, който ни предстои.

Сутрин трябва да си хапваме с ясното съзнание, че организмът ни все още не се е пробудил. Може би с напредването на годините, а не е изключено и поради някой и друг излишен килограм, тялото ни да се затруднява да започне своя всекидневен танц. Помогнете му, като не го притискате!

● Идея за закуска:
Похапнете купа балансирано мюсли с плодове или кисело мляко с малко овесени ядки и един банан. Ако желаете наистина бързи резултати, пропуснете лъжичката мед и дори половината от банана. Споделете закуската с любимия човек и заменете някои от калориите с положителни емоции.

● Полезен съвет:
Ако денят ви е забързан, вместо да пропускате първото хранене, смелете продуктите в блендера. Изсипете ги в бамбукова чаша и можете да си ги пийвайте като вкусно смути по пътя за работа!

Междинна закуска

Може би е по-добре да я наречем “малка закуска”. Ако желаете, използвайте термина “брънч”, но имайте предвид, че понякога хората прекаляват повече от необходимото по време на тези мероприятия.

Целта на малката закуска е главно да се чувстваме достатъчно сити преди обяда. По този начин е значително по-вероятно да съумеем да си наложим със силата на волята да ядем максимално голям брой полезни неща на обяд.

Примерно меню за междинна закуска: парче пълнозърнест сухар с две маслини и портокалов сок.

Обяд

Под полезен обяд имаме предвид, разбира се, зеленчуци и фибри! Достатъчният прием на подобни храни задвижва огнената енергия в нас, която е основополагаща за скоростта на метаболизма.

Примерен диетичен обяд за скоростни резултати: малка купичка (190 г) китчари с къри, на вкус – пикантно или люто, по възможност – с дълъг пипер. Гарнитура от спанак, коприва, рукола и др. По избор: половин сварено яйце или малко натурално тофу – около 30 грама. Един среден домат и половин краставица.

Вечеря

Ако можете да пропуснете вечерята, направете го. Можете да пийнете чаша чай, но внимавайте да не е от видовете със стимулиращ ефект, изпробвайте, например, ройбос.

Примерна вечеря: три ореха, парче тофу около 20 г, няколко ментови листа, 2-3 капки зехтин. Можете да прибавите подправки на вкус.

За качеството отслабване на първо място е важно свеждането до минимум на приема на алкохолни напитки, захар и “празни калории” от бързи храни и изкуствените съставки в тях.

От голямо значение е също така да се намали стресът. Това е нашият най-голям враг, що се отнася до храната. Тогава тя е възможно най-вредна за нас, а дори не успяваме да й се насладим заради вихрушката, в която се въртим всеки ден.

За тези, които се затрудняват да спазват такъв режим сами, програмата Лъки фит ще им помогне да се приспособят по-лесно и да я направят свое верою занапред.