AI превърна служителите на Yettel в супергерои

OFFNews 28 юни 2024 в 11:43 750 0

AI превърна служителите на Yettel в супергерои

Снимка Yettel

AI превърна служителите на Yettel в супергерои

Спомняте ли си, когато масово подменяхме профилните си снимки във Facebook с дигитални аватари? Някои бяхме като от сцена на „Star Wars“, други – като от „Матрицата“, а трети – като от корица на списание.

Именно за този тренд се сещат от Yettel и творческата им агенция guts&brainsDDB, когато в началото на тази година започват да работят по рекламна кампания, с която да представят телекома като работодател. Резултатът днес са 35 дигитални аватара на реални служители на Yettel, застанали един до друг под слогана „Супер хора. Супер технологии“. Как обаче започва тази история?

Един сертификат в дъното на всичко

В края на миналата година Yettel стана първият телеком у нас, сертифициран с престижния международен сертификат Top Employer за високото качество на работодателските си практики. Именно от него започва всичко.

„Искахме да разберем как нашите колеги разбират това отличие, какво означава то за тях“, разказва Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации“ в телекома. За да открият отговора, провеждат вътрешно проучване. Един от резултатите в него особено се откроява – според служителите, това, което прави Yettel хубаво място за работа, са хората. Именно те допринасят за приятелската атмосфера и много често превръщат невъзможното във възможно, като истински супергерои.

Мария Маринова, директор „Бранд и маркетинг комуникации“ в Yettel

Когато обаче говорим за телеком бранша, има и друга важна съставка – технологиите. „Проектите, по които работим, стават все по-технологични – свързани са с AI, big data и всички световни тенденции и иновации. Тази технологичност невинаги е първата асоциация, която хората правят, когато чуят Yettel. Ние сме техният доказан партньор – помагаме им да намерят най-добрата услуга или устройство. Едновременно с това обаче технологиите са неизменна част от нашата работа – участваме в тяхното разработване, прилагаме ги ежедневно и се развиваме заедно с тях. Постоянно еволюиращи, те са една от най-интересните сфери на съвременния свят и за нас в Yettel е вълнуващо да усещаме как това, което създаваме, се движи с пулса на времето, в което живеем“, обяснява Мария. Така се оформят двете парченца от пъзела – хора и технологии. Остава им само да ги свържат в едно.

За AI и хората

Точно тогава се сещат за тренда с аватарите – базира се върху модерна днес технология – AI, случва се единствено през апликация за смартфон, и представя хората като вълнуващи супергерои. Всичко необходимо, за да предадат посланието на кампанията – хората в Yettel са супер, така както са супер и технологиите, с които работят.

За да изберат участниците, от телекома провеждат вътрешна активност. В нея се включват стотици желаещи, а от тях се спират на 35 души. Избраните късметлии са от цялата страна – София, Пловдив, Бургас, Плевен, Пазарджик и дори Първомай. Всеки от тях е на различна позиция – в централен офис, магазинна мрежа или в центъра за обслужване на клиенти. Има зад себе си и различен опит – от над 15 години до няколко месеца. Така операторът успява да покаже и разнообразието от възможности и лични истории в компанията.

Останалото е въпрос на 20 минути – толкова отнема на избраните служители да генерират дигиталните си аватари с помощта на AI-базирано приложение.

„С тази кампания искаме да кажем и още нещо – при нас всеки може да бъде себе си. Така както аватарът ти може да бъде на рицар, елф, крал или герой от минала епоха, така и всеки тук е ценен със своята индивидуалност, с таланта си и суперсилите, които притежава. Затова и нашите екипи са съставени от цветни и различни хора, със собствен почерк и стил“, обяснява Мария. „Не на последно място, това е и начин да кажем „Благодаря“ на всички наши колеги – за усилията им, за това, че са супер и правят Yettel наистина страхотно място“, завършва тя.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Николай Стайков: Борисов и Пеевски преместиха парламента от страх от журналистите