Анна Кастрева застава начело на отдел „Корпоративни комуникации“ в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на компанията. Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България, съобщават от компанията.
Анна Кастрева има 13-годишен опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на Kaufland България, е мениджър „Корпоративни комуникации и PR” в bTV Media Group. Работила е и в едни от най-добрите агенции в сферата на комуникациите у нас.
Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Тя има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, Великобритания.
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркетa в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
10571
2
08.11 2017 в 17:01
14469
1
08.11 2017 в 15:29
Последни коментари
демотиватор
Макрон и Си Цзинпин на планинска разходка с половинките си
IvoIvo
Коклюш: Без паника, ръст има на всеки 3-5 години
IvoIvo
200 милиона е загубила Топлофикация София от договор с хора на Ковачки. Интервю с Бонка Василева
IvoIvo
Денков: Митрофанова навреди на страната си, срина имиджа на Русия
IvoIvo
Билетите за влак поскъпват с 20% от днес
Джендо Джедев
Ген. Мутафчийски за пандемията: Когато се намесиха политиците, нещата станаха неуправляеми