Анна Кастрева застава начело на отдел „Корпоративни комуникации“ в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на компанията. Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България, съобщават от компанията.
Анна Кастрева има 13-годишен опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на Kaufland България, е мениджър „Корпоративни комуникации и PR” в bTV Media Group. Работила е и в едни от най-добрите агенции в сферата на комуникациите у нас.
Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Тя има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, Великобритания.
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркетa в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м.
























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15571
2
08.11 2017 в 17:01
20434
1
08.11 2017 в 15:29
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция
Прогноза за 2026 г.: Путин напада Европа, а Китай - Тайван
Откога Румен Радев стана обикновен гражданин