Хората да внимават за следвеликденски залежали промоции на стоки по магазините, например игри и томболи с изтекъл срок или комплект стоки, които уж се продават по-евтино, но цената би била същата, ако си ги купите поотделно.
Предупреждението отправи председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов чрез БНР.
„В това време, в което хем предстоят нови празници, хем не са още напълно отминали тези, които отбелязахме миналата седмица, основно трябва да се внимава за това да не бъдем подведени от фалшиви промоции или прекалено изгодни на пръв поглед оферти, които да се окаже, че не са такива”, посочи Маргаритов.
В предстоящите месеци Комисията ще насочи усилията си в две основни направления - контрол върху търговските обекти и различните кампании и промоции, както и върху туристическите услуги.
През месец май ще има повторни проверки в туристическите обекти, където преди са били установявани нарушения, включително тези, които са били затваряни заради липса на категоризация.
Хората да не се предоверяват на първата изглеждаща много изгодна оферта, посъветва Маргаритов. Вместо това да сравняват повече предложения и тогава да избират.
През лятото КЗП ще прави чести проверки в курортите, където ще има и виртуални приемни за бърза връзка с Комисията.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
Тайно ''окръжно'' и скандал заради премахването на езиковите паралелки
Тръмп изрази опасения за мегасделката между Netflix и Warner Bros. за $72 млрд.