В понеделник, 26 февруари 2024 г., Huawei Mobile Services (HMS) подписа Меморандум за разбирателство (MOU) със Съвета по туризъм, култура и спорт на правителството на Андалусия (Turismo Andalucía) и AVOW, целящ постигане на общи цели и бизнес възможности.
Церемонията по подписването на меморандума за разбирателство се състоя по време на MWC 2024, който се проведе в Барселона, Испания.
Huawei беше представена от Нинг Шенглан, президент на отдела за развитие и продажби на глобалната екосистема на Huawei Consumer Cloud Service и Шан Ксюефенг, управляващ директор на Huawei Consumer Cloud Service за Европа.
Междувременно, Съветът по туризъм, култура и спорт на правителството на Андалусия (Turismo Andalucía) беше представен от Адриан Гомес, главен директор по иновациите на CIO, и Мойзес Рубино Гарсия, ръководител на дигиталния маркетинг. AVOW, водеща маркетингова агенция за растеж на мобилни приложения, специализирана в мобилната реклама, беше представена от Робърт Уайлднър, главен изпълнителен директор, и Ашвин Шекхар, главен директор по приходите на CRO.
Хайме Гонзало, вицепрезидент на Huawei Mobile Services за Европа, заяви: "Развълнувани сме да обявим партньорството си с Turismo Andalucia и AVOW. Очакваме с нетърпение да се възползваме от общите ни ресурси и възможности, за да постигнем забележителни резултати."
HMS подписа меморандум за разбирателство с Turismo Andalucia, за да се овладее бума на разходите в Китай
Привличането на китайски туристи е важно за Turismo Andalucía. След като Министерството на културата и туризма отчете 47,3% ръст на приходите от китайски туризъм до 89 милиарда долара през изминалата година (в периода 22 януари 2023 – 10 февруари 2024), възможността да се ангажираме с този пазар е по-обещаваща от всякога. Въпреки че празненствата около Лунната нова година може да са приключили, желанието за пътуване продължава, предоставяйки идеален повод за разгръщане на иновативни стратегии и привличане на китайски туристи, които активно планират своите следпразнични приключения.
Меморандумът за разбирателство се стреми да подобри сътрудничеството на Huawei Mobile Services и Turismo Andalucía в популяризирането на Андалусия на китайския пазар като туристическа дестинация и да постигне договорените цели.
Това ще бъде постигнато чрез рамка за сътрудничество, която включва различни инициативи за съвместени маркетингови дейности – кампании, събития и партньорства с трети страни. Междувременно Petal Ads ще предостави ресурси като собствената си платформа, по-широко маркетингово сътрудничество, технологична поддръжка в Китай и Европа и персонализирани решения за отделни проекти.
И двете организации са фокусирани върху напредъка в сътрудничеството си през 2024 г., за да издигнат и покажат Андалусия като водеща европейска дестинация за китайските туристи. През следващите години те предвиждат разработването на успешни стратегии за комаркетинг и по-широко партньорство.
"Обединяването със стабилна мобилна рекламна платформа е от ключово значение за нас, за да разберем по-добре китайските клиенти и стратегически да се ангажираме с тях", каза Адриан Гомес, главен директор по иновациите в Turismo Andalucía. "Това споразумение се основава на силните връзки между Huawei Mobile Services и Turismo Andalucía в работата за привличане на туризъм към динамичната ваканционна дестинация, която е Андалусия."
HMS подписва меморандум за разбирателство с AVOW за разработване на стратегии за съвместен маркетинг на ново ниво
Меморандумът за разбирателство затвърждава ангажимента между Huawei Mobile Services и AVOW за проучване на взаимните бизнес възможности, с акцент върху увеличаването на сътрудничеството им през тази година. Техният съюз ще използва платформи като Petal Ads и други канали в екосистемата на Huawei.
Робърт Уайлднър, главен изпълнителен директор на AVOW, заяви: "Тази церемония показва нашия ангажимент към Huawei в преследването на безброй възможности за иновации и растеж. Гледайки напред, ние сме развълнувани от възможността за разработване на нестандартни стратегии за съвместен маркетинг, които ще доведат сътрудничеството ни до нови висоти през следващите години."
След церемонията по подписването на меморандума за разбирателство гостите се насладиха на гала вечеря в Moritz Factory в Барселона, първокласна микропивоварна, където присъстващите прекараха време, създавайки нови запознанства.
"Нашите заздравени връзки с двете организации символизират сливането на нашия богат опит, полагайки основите за инициативи, които ще оформят бъдещето", сподели Нинг Шенглан, президент на отдела за развитие и продажби на глобалната екосистема на Huawei Consumer Cloud Service.
AppGallery дава на потребителите си възможности за избор
Huawei се стреми да развие прозрачна и отворена екосистема, изграждайки партньорства с водещи компании за разработка на приложения, за да представи най-добрите и иновативни решения на потребителите по целия свят. През последните няколко години в AppGallery бяха добавени игри като Mobile Legends: Bang Bang, Gardenscapes и Epic Seven, разширявайки списъка от над 50 хиляди игри и предлагайки безкрайни часове забавление на потребителска база от над 230 милиона геймъри. В бъдеще, AppGallery ще продължи да предлага висококачествени приложения, които дават нови и иновативни преживявания на потребителите в световен мащаб, защитавайки позицията си като най-добрия алтернативен магазин за приложения.
Huawei на MWC 2024 и HMS индустриални решения на изложението
Със своето завръщане на MWC 2024, Huawei Mobile Services представя иновативни решения и продукти за разработчици и партньори, заедно с най-новите хардуерни иновации. Едновременно с това компанията се стреми да даде неограничен избор на потребителите, предлагайки лесно и удобно изживяване във всяка ситуация.
На тазгодишното изложение MWC Huawei демонстрира множество иновации, които носят нови преживявания както на разработчиците, така и на потребителите. Презентациите на място подчертават как HMS може да помогне на партньорите в техния бъдещ растеж, като им даде възможността да достигнат до глобална аудитория, да увеличат приходите си и най-важното да разширят своята дейност на китайския пазар. Чрез тези усилия HMS потвърждава своята отдаденост към изграждането на устойчива на бъдещето екосистема.
Huawei също така си партнира с над 18 производители на автомобили, за да разработи водещи в света автомобилни услуги като част от HMS Ecosystem. Представено за първи път в световен мащаб на MWC 2024, партньорството свързва HMS Ecosystem, приложения и услуги, за да създаде интелигентно изживяване в автомобила и навигационна система.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)