След като даде 50 хил. лева за създаване на акаунти на Програмата за развитие на селските райони в иначе безплатните Facebook и Twitter, земеделският министър Мирослав Найденов се готви да даде още 50 000 лева - този път за поддържането на профилите на ПРСР в двете социални мрежи.
Това става ясно от публична покана на Министерството на земеделието и храните, публикувана на сайта на Агенцията по обществени поръчки.
Първата сума бе дадена на фирма "Кей Ем Ком" на бившата пиарка на Агенцията по храните, подчинена на Мирослав Найденов - 24-годишната тогава Кристина Спасова. След избухването на скандала през август миналата година стана ясно, че с протекциите на министъра си Спасова се е сдобила с апартаменти, купила си е завод, спечелила е и други обществени поръчки.
В новата поръчка срещу 50-те бона фирмата изпълнител ще трябва да "подобри и доразработи" вече създадените страници във Фейсбук и Туитър за 1 година, като ги обновява ежедневно. Срещу тази сума фирмата ще трябва да осигури минимум 7500 фенове във Фейсбук. Те трябва да са "настоящи и потенциални бенефициенти", пише в описанието.
Към 15 ч. днес броят на феновете на ПРСР във Facebook беше 2152.
Едно от изискванията на МЗХ към кандидатите е те да имат поне един подобен договор за последните 3 години - условие, на което фирмата на протежираната от Найденов бивша пиарка напълно отговаря. Спасова покрива и друго изискване: ръководителят на екипа и ключовият експерт трябва да имат поне две години стаж в сферата на връзките с обществеността, рекламата, маркетинга, информационни технологии, програмиране и други в сферата на комуникациите.
Друго условие е оборотът за последните три години (2009–2011 г.) да е не по-малко от 150 хил. лева - "Кей Ем Ком" отговаря и на него.
Интересно е също, че печелившата фирма няма да бъде избрана според най-ниската цена от предложените оферти. Критерият е "икономически най-изгодна оферта".
В тази "икономически най-изгодна оферта" цената ще има 50% тежест, а останалите 50% ще са за техническата оферта. Тя включва: брой предложени инициативи в страниците на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (15%); брой на добавени потребители към вече създадените страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (20%); срок за реакция при поддръжката на страница на ПРСР във Facebook и профил в Twitter (15%).
Крайният срок за внасяне на ценовите и технически предложения е 17 часа на 18 февруари.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
12.02 2013 в 12:07
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
12.02 2013 в 10:35
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 20:15
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 19:14
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 18:54
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 17:24
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 16:14
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 16:06
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 15:51
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
11.02 2013 в 15:46
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
КТ ''Подкрепа'' предлага промяна на данъчна и осигурителна система
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
Влак прегази двама работници на релсите (обновена)
Влак прегази двама работници на релсите (обновена)
Гърция реже банковите такси, кара банки да строят училища и помага за жилищата