Скандалът със сваленото шоу донесе на Слави близо 50% дял от аудиторията

Мая Младенова Последна промяна на 31 март 2017 в 12:15 5645 3

Снимка Интернет страница на "Шоуто на Слави"

Скандалът около "Шоуто на Слави" очаквано повиши рейтинга на предаването в дните след сваления епизод.

Ако в понеделник предаването е било гледано от точно една-трета от зрителите пред екраните, то ден по-късно пазарният му дял стига над 47%, сочат данните за аудиторията на пийпълметричната агенция ГАРБ (виж графиката). Над 1 милион зрители са проследили шоуто във вторник и сряда вечерта (28 и 29 март). За сравнение, в понеделник, когато се излъчи стар епизод на запис, аудиторията е достигнала 704 000 души. Цифрите се отнасят за зрители над 4-годишна възраст.

Резултатите от тази седмица са сред най-високите за шоуто за последните 10 седмици, сочат данните на ГАРБ (графиката долу). Средният рейтинг за месеците февруари и март е между 12 и 14 пункта, докато на 28 и 29 март се покачва до 15,4 и 14,8.

*Данни на ГАРБ за аудиторията на "Шоуто на Слави" за седмиците от

началото на февруари досега при зрителска аудитория 4+ години.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

11257

4

mendi

31.03 2017 в 13:29

A това как точно го мерят?

10355

2

neverland

31.03 2017 в 13:00

Как се казваше...няма лошо в рекламата ли, та няма лоша реклама ли...:)