Бум в санирането се очаква през 2018 г. Догодина ще бъдат санирани най-малко 1000 сгради със сключени в периода 2015 - 2016 г. договори с Българската банка за развитие.
Чрез Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020 г. МРРБ инвестира и 624 млн. лв. в образователна и спортна инфраструктура в 416 училища, детски градини и висши учебни заведения, съобщиха от Министерството на регионалното строителство и благоустройството.
Изграждането на автомагистралите „Хемус" и „Струма" ще бъдат приоритет и през следващата година. Общата дължина на магистрала "Хемус" е 420 км. Към момента са изградени участъците София – Ябланица и Белокопитово – Варна или общо 165 км. Очаква се догодина в строителство да са още 75 км – от Ябланица до п.в. Боаза, от Боаза до пътя Ловеч-Плевен, както и участъкът Белокопитово-Буховци. По настояване на МРРБ в националния бюджет за 2018 г. са заделени допълнително 85 млн. лв. за изграждането на тази ключова пътна артерия.
За ускореното развитие на Северна България е важна и магистралата „Русе –Велико Търново". Подготовката на строителството й върви с бързи темпове. Предстои Министерството на околната среда и водите да излезе със становище по доклада за ОВОС на проекта и през 2018 г. да стартират процедурите за инженеринг и избор на изпълнител. Новата АМ „Русе-Велико Търново" може да бъде завършена през 2021-2022 година.
2018 г. ще бъде решаваща и за АМ „Струма". Очаква се Лот 3.3 от Кресна до Сандански да бъде готов с 6 месеца по-рано – още през ноември 2018 г. Амбицията на Агенция „Пътна инфраструктура" е да влезе в график и с най-трудния участък – през Кресненското дефиле. Най-късно до края на март догодина трябва да е готова цялостната тръжна документация за избор на изпълнители на проектирането, строителството и строителния надзор. Индикативният краен срок за стартиране на обществените поръчки е 30 април 2018 г. и ако няма обжалване, в края на август трябва да има избрани изпълнители.
Много важен за връзките между балканските страни и бързото придвижване на трафика е и проектът за модернизация на скоростния път от Калотина до София. Вече започна подготовката за участъка от ГКПП „Калотина" до Сливница, който е с дължина 31 км и индикативна стойност 258,6 млн. лв. Обществените поръчки за избор на изпълнители на двете отсечки – от Калотина до Драгоман и от Драгоман до Сливница се обжалват, но КЗК не е образувала производство по жалбите и скоро поръчките ще бъдат обявени повторно.
Това е един от знаковите проекти, стартирани по времето на кабинета „Борисов 3". За периода от 5 май 2017 г. досега беше дадена „зелена" светлина на инвестиции за над 1,5 млрд. лв. Наред с участъците по „Струма" и „Хемус", по ОП „Региони в растеж" 2014-2020 г. се ремонтират 193 км второкласни и третокласни пътища, като беше извършена първа копка на обекти за 160 млн. лв. Сред тях са пътищата Пловдив-Асеновград, Бучин проход-Берковица, Враца-Леденика и други. Предстои да бъдат възложени още около 246 км, като общата стойност на инвестициите по ОПРР е 380 млн. лв.
Много важна за повишаване на безопасността на движение е реконструкцията на участъка Поморие - Ахелой с изграждане на второ платно, както и строителството на обхода на гр. Ахелой, с което трафикът ще бъде изведен извън града. Предстои през 2018 г. да започне изграждането и на обхода на Поморие.
ДОКОГА
Господа
Министри
,
трева
ли
пасете
.
НЕ
ЗНАЕТЕ
КОЛКО
СТРУВА
ТАЯ
ТОПЛДАЛАВЕРА
.ИЛИ
НЯМАТЕ
СМЕТКА
ДА
Я
СПРЕТЕ
.
НЕ
СЕ
ЛИ
НАЯДОХТЕ
.
КАКВО
Е
ТОВА
/
САНИРАНЕ
/
У
СИРАНЕ
/
ДА
СМЕ
ПО
ТОЧНИ.
КОЙ
ПЛАЩА
ПО
360
ЛВ.
НА
М2/КВАДРАТ
.ТА
ДОРИ
И
В
МОМЕНТА
150
ЛВ.
НА
МЕН
МИ
СЕ
ВИЖДА
МАЛКО
АЗ
АКО
БЯХ
ЩЕШЕ
ДА
Е
500
Лв.
а
може
и
1000
че
по-
лесно
се
смята
З
а
човек
като
мен
без
Образование
.
НАГЛИ,
БЕЗКРУПОЛНО
АРОГАНТНИ
.
МАЛОУМНИЦИ
.
ДОКОГА
ЩЕ
ГИ
ТРАЕ
МЕ
.
ИЗМИТАНЕ
И
ПЛИТКО
ЗАРАВЯНЕ
ЧЕ
КАТО
СЕ
СЕТИМ
ПАК
.
НАЯСНО
,
ЛИ
СТЕ
КОЛКО
СТРУВА
М/У
35/60
Лв.
С
най
-
добрите
материали
.
А
сега
извадете
60
от
360
Лв.
за
какво
става
въпрос
КОЛКО
СЕ
ОТКРАДНА
.
ИЗЧИСТВАНЕ
НА
ВСИЧ
КИ
,
не
може
ли
да
върнат
ПАРИТЕ
.
Я
ДА
ВИ
ЗАСТЪПЯ
Ето
пример
за
ниското
ниво
на
българина!
Няма
как
да
има
умни
хора
в
управлението
си
!
Не
е
въпросът
,че
не
се
спазва
основния
закон
за
оцеляване
на
всяка
нация!
А
в
това
,че
не
могат
да
го
разберат
,
защото
нивото
на
интелегентност
на
българина
е
такова!
Или
простащината
се
самовъзпроизвежда,
което
е
все
едно
смъртоносни
ракови
клетки
в
човешкия
организъм!
И
се
сещай,
какво
ще
е
качеството.
То
за
хамали
не
могат
да
се
намерят
хора,
камо
ли
за
нещо
друго.
Хвани
десет
души,
и
им
дай
по
един
пирон
седмица.
Просто
да
го
забият
къде
да
е,
на
лесно
място.
Ще
претовариш
клиниката
по
микрохирургия
на
ръката
в
Пирогов.
И
не
е
факт,
че
ще
имаш
и
един
забит
до
край
гвоздей.
...в
моя
град
санират
и
в
момента
един
блок
и
кооперацията
на
архитекта
на
града,повече
не
можаха(градчето
е
с
15
000
жители)....може
би
следващата
кампания
ще
санират
кооперацията
на
кмета
и
още
един
блок....ще
видим,а
иначе
фирмите
работят
много
бавно,защото
са
много
нови
и
не
могат
да
намерят
работници(събраха
всички
пияндурници
от
селата)....ти
да
видиш,направо
си
е
за
чудене....
Дори
не
ме
интересува
какви
и
чии
са
фирмЕтата.
Проблемът
е
в
задаващата
се
екокатастрофа.
Само
че,
дявол
знае
защо,
всичкия
екозеленчук
мълчи
като
пукъл.
Аз
като
по-неразбрал,
да
попитам.
Кое
министерство,
колко
милиарда
е
събрало,
за
завод
за
преработване
на
стиропор
и
мазилки.
Понеже
това
"саниране"
вече
започна
да
пада.
Та
да
се
затвори
цикъла.
Докато
едните
лепят
стиропор
нататък,
другите
да
го
свалят
от
първите,
и
така
в
кръг.
Че
да
има
Министерство
на
лилето,
поне
до
пенсия.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!