"Санома" се оттегля от бизнеса със списания в България

Последна промяна на 26 август 2013 в 14:40 2942 1

У нас
У нас "Санома Блясък" издава 12 списания и 5 уебсайта.

Финландската компания "Санома" се изтегля от медийния пазар у нас, става ясно от публикувано на сайта й кратко съобщение. 

Компанията продава своя дял в "Санома Блясък България" на българския си партньор - издателската фамилия Друмеви. Прехвърлянето на собствеността отбелязва оттеглянето на "Санома" от българския пазар. Изтеглянето е продиктувано от стратегията на компанията да концентрира дейността си и да прекрати участието си в някои дружества, се отбелязва в официалното съобщение.

По-рано този месец компанията се оттегли и от румънския пазар.

У нас "Санома Блясък" издава 12 списания и 5 уебсайта, сред които National Geographic, ELLE, Cosmopolitan, Story,"Блясък", Harper's Bazaar, "Журнал за жената" и др.

Новината за промяната вече е била съобщена на екипите на редакциите в България. Служителите са били уверени, че всички списания ще продължат да излизат.

В днешният ден Димитър и Красимир Друмеви, които имаха 50% от акциите на "Санома Блясък България", не бяха открити за коментар.

Компанията "Санома" функционира в 20 държави по света с водещи позиции в Белгия, Русия, Унгария, Финландия, Холандия и Чехия. В портфолиото й влизат над 140 списания, които са насочени предимно към жени, бизнес списания, вестници, интернет сайтове, ТВ канали, радио станции, изложения и събития.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

26.08 2013 в 18:19

значи тия списания са за изглаждане на мозъчните гънки бе