Прокуратурата: Проверката на TV+ няма връзка с Bulsatcom

Последна промяна на 09 януари 2013 в 19:44 2125 8

Румяна Арнаудова Снимка: Сергей Антонов
Румяна Арнаудова Снимка: Сергей Антонов

Проверката на TV+ няма връзка със спора на "Bulsatcom" с bTV и TV7.

Това заяви пред журналисти говорителят на Софийска градска прокуратура (СГП) Румяна Арнаудова.

Днес полицията обискира редакцията на свързания с Bulsatcom телевизионен канал TV+. Обиските се ръководеха от СГП по образувано досъдебно производство за данъчни престъпления.

Проверката в офиса на телевизията е по сигнал за данъчно престъпление, заяви прокурор Арнаудова, но отказа да съобщи кой е подал сигнала, с мотив да не се пречи на разследването.

Според сигнала служителите на телевизията са получавали освен твърдо възнаграждение по трудов договор, и допълнителни пари, за които също са полагали подпис. "Това, на практика е двойно счетоводство", посочи Арнаудова.

„Затова сме приели, че са извършвани действия, целящи укриването или осуетяването на плащането на данъчни задължения в големи размери. Размерът им ще бъде установен в разследване. Извършен е разпит на свидетел пред съдия. След това действие поискахме от Софийски градски съд да даде разрешение за претърсване и изземване в офиса на дружеството. След като получихме такова разрешение, предприехме и действия по претърсване и изземване.", допълни прокурор Арнаудова.

TV+ не е собственост на Bulsatcom, като в Търговския регистър е записано, че тя се стопанисва от дружеството "БГ Сат" АД. В същото време обаче връзка между кабелния оператор и телевизията има, макар и тя да е непряка, смятат запознати с медийния пазар. 

В края на 2012-а година Bulsatcom влезе в остър конфликт с bTV Меdia Group, като в резултат телевизията спря сигнала си към сателитния доставчик заради просрочени задължения по договора им, изтичащ на 31.12.12 г. В същото време нов договор на 2013 г. все още не е парафиран и в момента Bulsatcom не излъчва bTV каналите. 

В разразилата се медийна война, в която се включи и ТV7, bTV съобщи, че “според официално проучване на АБРО, Булсатком декларира по-малък от реалния си брой абонати (критерий, който винаги е бил свързан с ценообразуването на каналите на bTV) и така допълнително увеличава печалбата си на гърба на зрителите и на съдържанието, което разпространява”.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

10.01 2013 в 08:27

С това си дейстие ГЕРБ заби ножа още по-надълбоко и харакирито е вече почти факт!

10.01 2013 в 00:19

Малко офф-топик да попитам пък аз: На тази кака кой й прави прическите? Щото и без това отдолу нема никой... Та - лаф да става, щото коментарите са излишни... а да - и на заден план един мармот загъва шоколад.

09.01 2013 в 23:45

Само да попитам - в медиите на Цв. Вас./И.К./Д.П. да не би да осигуряват журналистите на пълните им заплати? Или има трудов и граждански договор? ;)

09.01 2013 в 23:25

Прошко кажи защо е за малоумници?

09.01 2013 в 23:20

АБРО са от мафията на БТВ -мошеници са !!! Булсатком да НЕ приемат условията нито на БосфорТВ, нито на ТВ7 -Бареков-а

09.01 2013 в 22:40

Това е съобщение предназначено за малоумници.

09.01 2013 в 21:02

Новия главен прокурор има задължения да изплаща. Има ли някой, който е изненадан?

09.01 2013 в 20:59

Ма изобще...