Ексклузивно БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград

Кристинките с отчет за Туитъра

Александра Маркарян 17 септември 2012 в 16:49 3245 7

Бившите земеделски пиарки Кристина Спасова (25 г.) и Лора Димитрова (24 г.) пуснаха отчет на това как са рекламирали Програмата за развитие на селските райони във Фейсбук и Туитър през август и септември 2012 г.

Фирмата на Кристина Спасова „Кей Ем Ком“, за кратко прехвърлена на бившата й колежка в агенцията по храните Лора Димитрова, спечели договор за популяризиране на ПРСР в безплатните Фейсбук и Туитър. За целта Мирослав Найденов им плати 47 хил. лева.

От 18-те точки отчет, публикуван на страницата на ПРСР във Фейсбук, всъщност не става ясно къде са отишли 47-те хиляди лева.

Като точка №1 например е записано „Промяна на адреса на страницата на ПРСР във Facebook“, под №2 - „Преименуване на специално създаденото приложение в страницата на ПРСР във Facebook от „ПРСР“ на „Полезна информация“ - и двете действия всъщност не струват и 1 стотинка.

Третата отчетена дейност е разработване на "система за хибридно публикуване на новини в началната страница и секция „Новини“ на приложението".  Допълнението позволявало на потребителите да разглеждат единствено новини, свързани с избрана от тях мярка на ПРСР.

Неясно е какво е финансовото остойностяване на четвъртата точка – ръчно публикуване на новини от администратор на страницата.

В отчета се споменава за рекламна кампания за популяризиране на страницата на ПРСР във Фейсбук и Туитър. На практика тя означава, че с парите от държавата Кристина Спасова е платила за публикуване на банери в пет селскостопански сайта, които да рекламират страниците на ПРСР във Фейсбук и Туитър.

Други отчетени дейности са „изработка и поставяне на бутони на официалния сайт на ПРСР, които да отвеждат потребителите към страниците на ПРСР във Facebook и Twitter“, тестване на страниците и „оправяне на бъгове“.

Като последна точка гордо е отбелязано, че страницата във Фейсбук достигнала „популярност 500 последователя“ и имала „видимост от над 7700 Facebook потребителя“.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Спас Малинов, който оцеля от лавината, която погуби 11 души