Спининг - кардио, музика и бързо топене на килограми

Последна промяна на 22 ноември 2016 в 12:18 7618 0

Спинингът е групово аеробно занимание, което се определя като една от най-интензивните кардио тренировка. Представлява каране на специално пригодени статични колела на закрито, които се наричат спинери.  

В момента разпространението на този спорт набира скорост, тъй като при него се топят бързо килограми. По време на тренировката инструкторът задава темпото и определя хореографията, така че да се симулира планинско колоездене с изкачвания, спускания и равни части. Натоварването се регулира чрез винт за съпротивлeниe, с който е снабден всеки спинер.

Продължителността на една спининг тренировка трае между 45-90 минути, която се изпълнява на фона на хитова музика и специално осветление. Изследванията сочат, че по време на една 45-минутна спининг серия се изгарят близо 600 калории.

Тренировката започва със загрявка и постепенно се преминава към основната част, при която се достига между 60% и 90% от максималния сърдечен ритъм. Към края на часа плавно се достига нормалната сърдечна дейност, характерна за началото на тренировката.

Спинингът натоварва всички мускулни групи, като набляга на бедрата и таза. Ръцете също се стягат. Спортът не води до натрупване на телесна маса, той освобождава тялото от натрупаните подкожни мазнини, токсини и най-вече редуцира целулита. При редовни посещения на класове по спининг може да се достигне до премахването му на 100%.

Огромно предимство на спининга е, че може да се практикува от хора на всякаква възраст, независимо от физическата им подготовка. Не натоварва ставите и кръста и е подходящ е за хора с проблеми и болки в гърба, както и за такива с разширени вени.

Ползите от редовните тренировки по спининг са множество. Развива се силно и издръжливо сърце, губят се телесни мазнини, тялото се стяга и се оформя хармонично. 

Не се препоръчва единствено за бременни жени, поради високата интензивност на натоварването.

Ако отивате за първи път на спининг тренировка, не забравяйте да си вземете кърпа, маратонки с дебела подметка и бутилка с вода, тъй като се губят много течности.

 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !