Quantcast

Грешка в превода събуди Шумахер от комата

OFFNews Последна промяна на 25 април 2014 в 16:15 12069 11

В петък следобед стотици испано и рускоезични сайтове разпространиха съобщение, че Михаел Шумахер е излязъл от кома.

Подобна новина беше разпространена и от държавното радио "Гласът на Русия", телевизия Russia Today, агенция "Интерфакс".

Сайтовете се позовават на изказване на мениджъра на седемкратния шампион от Формула 1 Сабина Кем пред телевизия RTL.

Според спекулациите, които се дължат на грешен превод от немски, германецът е излязъл от кома и дори е познал жена си, която е неотлъчно до него.

Малко по-късно репортерът на "Билд" Никола Пол написа в Twitter, че мениджърката на Шуми е отрекла да е говорила за RTL.

Сабина Кем е единствената, която има право да коментира официално състоянието на Шумахер.

На сайта на телевизия RTL в момента няма публикувана новина за състоянието на Шумахер.

Шумахер е в кома от края на миналата година. В края на декември миналата година той си удари тежко главата при инцидент със ски.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

26.04 2014 в 23:03

пише се "задкулисни" многознайко

26.04 2014 в 20:58

СабинЕ Кем. И не са компютри, а компоти. И не са изпратени, а са върнати.Извинете Офнюз, но ако бяхте единствен информационен източник, щях да си разменя компютъра за чувал с боб, на който да гадая.

26.04 2014 в 00:00

радио "Гласът на Русия", телевизия Russia Today, агенция "Интерфакс"

А, ето откъде offnews черпи новините ;)


25.04 2014 в 21:29

Дано се възстанови Великият Шумахер. Желая му го от сърце. А кьофишекът е поредно доказетелство, че на руски сайтове вяра не може да има!

25.04 2014 в 19:14

До BG

Да, за съжаление хубавата новина е менте. Сега четох,че всичко било заблуда на някякъв журналист от gazeta.ru, който недоразбрал нещо от RTL и пуснал новината, оказала се невярна.

25.04 2014 в 19:02

За съжаление, кьорфишек.

25.04 2014 в 17:19

това освен в спортал, при вас и разни руски сайтове никой не го знае. Много интересно защо и в сайта на RTL го няма. За пореден път се чудя колко лековерни са хората и как нищо от това което се пише не се проверява. Важното е да има сензация, друго няма значение, дали е вярно, дали не е. Интересно ми е дали някой ще си направи труда да се извини на феновете че е вдъхнал напразни надежди, ако не е вярно...