Vivacom се извини на жената, подведена да подпише 2-годишен договор

Последна промяна на 01 октомври 2013 в 16:27 6437 7

БТК (Vivacom) е собственост на КТБ и руската VTB Bank. Снимка: klassa.bg
БТК (Vivacom) е собственост на КТБ и руската VTB Bank. Снимка: klassa.bg

 

Vivacom се извини на Раиса Гигова, която е била подведена от служители в офис на компанията да подпише нов, двугодишен договор при положение, че е имала безсрочен договор.

"VIVACOM не толерира непрофесионално отношение към клиентите. Ние ценим обратната информация, която получаваме от своите клиенти и съгласуваме своите действия с цел подобряване на вътрешните си процеси и по-добро обслужване.

Моля, приемете нашите извинения, ако сте изпитали неудобство при обслужването Ви", се казва в писмото до Раиса Гигова и дъщеря ù Миглена, с копие от което OFFNews разполага. То е подписано от Мария Димитрова, супервайзор обслужване на клиенти.

Случаят стана публично достояние след жалбата до Vivacom, която Миглена Гигова препрати до OFFNews. В нея тя описва как служители на Vivacom многократно са се обаждали по телефона на майка ù, като твърдели, че договорът ù изтича и задължително трябва да сключи нов. На място в офис на компанията служител е казал на жената, че за да получи информация за договора си, трябва да се подпише. Така, без да знае и без да иска, жената подписала нов двугодишен договор. По-късно разбрала, че всъщност договорът ù не е изтекъл, а е бил безсрочен.

При опит да направят възражение на място двете жени - Раиса и Миглена - са били обиждани от същия служител на Vivacom.

"От страна на Vivacom са предприети действия за изясняване на случая и подобряване на обслужването", се казва още в писмото. Все още обаче няма яснота за това какво установила проверката и какви ще са последствията от нея.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

01.10 2013 в 19:07

При мен нямаше "Изебете", но поне прекратихме договора. Срещнах се с триглавата ламя под формата на Мтел+Хенди. Ето разказа ми за това, което се случи:

https://www.facebook.com/notes/vera-ivanova-ilieva/%D0%BC%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%B8-%D1%85%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8-%D 1%81%D0%B5%D0%BA%D1%81-%D0%BB%D1%8A%D0%B6%D0%B8-%D0%BB%D1%8A%D0%B6%D0%B8-%D0%B8-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE/101513485 32937350

Писах до омбуцмана, откъдето ми отговориха, че жалбата ми е извън правомощията им и трябва да се обърна към съда. Писах и до над 40 медии. Малкото, които ми отговориха, казаха, че не можело да взимат страна... А просто исках схемата да се разгласи.

01.10 2013 в 17:45

Най добре един бой да му се тегли

01.10 2013 в 17:18

Виваком би трябвало да започват всеки свой работен ден с персонално извинение към всеки един от клиентите си и да го завършват по същия начин. Бях абониран за ADSL интернет, който най-коректно им плащах в продължение на целия срок на договора, въпреки че реалните параметри на "услугата" им се различаваха с десетки пъти от обявените и договорените. Естествено в моя вреда. Когато дойде време за подновяване на договора ги уведомих с двумесечно предизвестие, че не желая да им бъда клиент за нов срок, въпреки че по договор трябваше да им изпратя едномесечно предизвестие. На следващия месец ми представиха фактура за 240 лева неустойка. Казаха ми да се оплача на арменския поп, ако не съм доволен. Не им платих фактурата и след един месец отново получих кредитно известие за 240 лева, т.е. че не им дължа нищо. Виваком=Свиваком. По-далеч от тях.

01.10 2013 в 17:11

За целта се прибягва до електронна поща. Аз имам такъв случай. Задавам си въпроса по ел. поща и след това си разпечатвам отговора. Отивам в офис, където започват да ми обясняват как това което искам не може да стане. Вадя отговора и им казвам да се разберат кой крив, кой прав. И накрая се оказа, че можело значи ;)

01.10 2013 в 16:52

Друго нещо, което е нередно е когато се обадиш на оператор в София и правиш запитване по даден въпрос той отговаря едно, а когато отидеш в офис в страната на същия въпрос служителите казват че това не е вярно и не може да се направи...

01.10 2013 в 16:49

Това е политиката на Виваком- да заблуждават клиентите си и след подписа - много съжаляваме, но вече сте се подписали и нищо не може да се направи, да сте чели какво подписвате.
И на мен след като минаха двете години на договора и следваше той да стане безсрочен всеки път при плащане на сметка или поне веднъж в месеца ми се обаждаха да ме подканват да подписвам нов договор.
Друго нещо, което е нередно е когато се обадиш на оператор в София и правиш запитване по даден въпрос той отговар

01.10 2013 в 16:42

На Виваком, както и на другите мобилни оператори, включително и техните партньори им е пределно ясно какво правят в магазинната мрежа, за да излъжат хората да подпишат нов договор. Много се съмнявам да се стигне до някакви по-сериозни последствия като уволнения на въпросния служител, най-много да го смъмрят и то поради единствената причина, че се е вдигнал шум. Такива случаи са ежедневие за тях. Ако уволняваха до сега да са останали без персонал.