Не знам дали днешната издънка на „оператора” булсатком (малката буква е умишлена) е най-голямата – те сами си поставят грандиозни греди в обслужването на безбройните си иначе клиенти и упорито опитват да ги надскочат всеки следващ път…
Тази сутрин (т.е. още към 8:15 ч.) полека-лека (при мен с разлика от 10-тина мин.) спряха и SD-приемника в едната стая, и HD-то в другата. Абонаментът ми е платен до 31 август. Проверих в менюто за платените събития и картата – то, там, последното съобщение е от декември 2019 г. Ама, разбира се, появиха се червените ленти за „кодиран канал”, „нямате достъп” и т.н.
Опитвах като малоумен дебил да звъня на някакви телефони, или да пробвам връзка в чата – ни звук, ни инфо. Операторите са заети, няма такъв номер, погрешно избран номер, пак операторите са заети…
Хубаво, ясно, издънката е тотална – кой ще знае нещо?! Във форума им вече беше начената темата за проблема. Първите съвети за изключване на тока и оставяне на канал 101 не свършиха работа. Излезе пост, че (айде, стига, бе!?) Канал 3 си работи, т.е. има го. Това беше вярно. Пълен куриоз. Нищо друго. Или извънземните, или протестърите са го оставили включен.
После (значи, след 2 часа поне) се върнаха държавната канализация (само тръба 1, без 2-4), Нова и биТиви. На екрана си стои червена лента – че каналът е кодиран. Но другите 100 канала ги няма. В 2-3 медии се появиха съобщения за космическата тъпня на т.нар. „оператор” и препечатаното съобщение от него:
"Булсатком уведомява своите клиенти, че поради актуализация на софтуера на част от наличните приемници има вероятност от временно прекъсване на услугата. Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за търпението!"
Веднага аз пък „препечатвам” две от мненията на клиенти във форума, които обобщават заради всички:
m65: Каква е причината, драги ми смехурковци, да не мога да ползвам сателитната телевизия която предлагате, и за която съм си ПЛАТИЛ? Предвидливо сте изключили възможността са връзка с оператор, за връзка с градските телефони на офисите Ви, на мобилните не отговаряте. Типично във Ваш стил драги ми хубавелки.
DevNull: Фейсбуклука да си го заврат некъде. Тоя форум и съобщенията по приемниците за чи са? Баща ми 75 годишен само по фейса виси и чати.
Впрочем, баба ни от Д.баня вече два пъти се обади да пита какво е „направила пак”, че телевизията й се е „счупила”. Нищо, бабче, сигурно от сбирката в Техпарка е и ще го оправят - там сега са най-кадърните.
То пък, ако някой мисли, че на всеобщо видимата им страница във ФБ имаше някакво съобщение? Направих скрийншот на водещото поле.
В 14:25 каналите се появиха у дома. 390 минути, които струват пари, но даже това не е най-важното – в (някаква, все пак) конкуренция, дето всички са горе-долу един дол дренки, но имат повече предимства от тях, безхаберниците вероятно си мислят, че тяхно е най-същественото: като не се интересуваме от потребителите ни, те могат да си правят всичко (т.е. да се записват, отписват, да си местят чинии и приемници, най-вече да ни гледат в чужбина, и да не ни гледат изобщо, при кого другиго го има т’ва). Е, от години вече нямаме приемници за смяна, даваме на хората върнати от други; наличните са си флийнтстоунски тояги отвсякъде, ама я колко абонати имаме.
Когато същата ни баба преди година-година и половина я преместихме от едни нефелници (на местно ниво) към тия нефелници с подготвяне на договора в София и заявяване на дата за монтаж – никой не я уведоми поне 10 дена защо не идват. Ами, защото нямали приемници. Купих от София, та го занесохме там. И тя, горката старица, стоя половин месец без сериалите си и малката си живинка в къщичката си.
Наш си е изборът кой от картела сателитни/мобилни „оператори” да ни взима парите, така е. Но, всуе се питам, не бива ли те да ни предлагат нормални услуги за избиране. И – ако не са такива – има ли сила, която да ги вкарва в релси. Отговор не чакам. Преди 3 г. и повече ми се наложи да изуча Закона за защита на потребителите, заради безхаберие в сервизната поддръжка на мобилен оператор. (Бях се нахъсал от сагата на един тукашен съфорумец, който ги беше победил за цели 2 айфона.) Установих, че т.нар. ни „права” там са нещо като близалки – боя и подсладители. В най-важните места постановеното беше двуяко и можеше да се тълкува чудесно в полза на продавача/търговеца. Консултирах се с приятел-юрист и писах на омбудсмана. Ха-ха, мобито великодушно накрая ми разреши да си купя нов апарат от тях. Така е в нашата територия, дето няма държава, но пък онези, които са с държавата - са всесилни. По закон (или с поднормативен акт.)
От форума на булсат (потр.'beroe', 9.6.2020; благодаря)
До днес ми се оформяше мисълта наесен да мигрирам към Неосат – ама като знам, че това е другата половина от наличния булсат, направо се чудя. И пак добре, че идиот като мен не вкарва в дома си услуги 1001-в-1, всичките сигнали са ми от различни доставчици.
Почитаеми читатели, колеги! Не бийте служителките в офисите на була – сред тях има и грижовни, които ти доверяват, че това го няма, ама ето, върнаха пък онова и е пробвано и е добро. По-добре им налепете стикери „Безхаберници – марш в Космоса!”
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1005
2
08.01 2023 в 11:49
Обадих се на дежурният оператор на Булсатком (07.01.23г.)и той ми обясни, че е имало проблем, който беше е отстранен. Да си рестартираме телевизора. Но уви това не помогна. Вече втори ден има същият проблем.
2000
1
08.04 2021 в 16:08
Последни коментари
Застреляха шефа на най-голямата застрахователна компания в САЩ
100 лева за Коледа само за най-бедните пенсионери, бюджетът ще е с дефицит до 3%
Лидерът на опозиционна партия в Грузия е бил пребит от полицията
Специална пропагандна операция. 'Орешник'-ът на Путин се оказа режисирано шоу
Красивата къща на ул. 'Стара планина' няма да бъде разрушена
Застреляха шефа на най-голямата застрахователна компания в САЩ