Не знам дали днешната издънка на „оператора” булсатком (малката буква е умишлена) е най-голямата – те сами си поставят грандиозни греди в обслужването на безбройните си иначе клиенти и упорито опитват да ги надскочат всеки следващ път…
Тази сутрин (т.е. още към 8:15 ч.) полека-лека (при мен с разлика от 10-тина мин.) спряха и SD-приемника в едната стая, и HD-то в другата. Абонаментът ми е платен до 31 август. Проверих в менюто за платените събития и картата – то, там, последното съобщение е от декември 2019 г. Ама, разбира се, появиха се червените ленти за „кодиран канал”, „нямате достъп” и т.н.
Опитвах като малоумен дебил да звъня на някакви телефони, или да пробвам връзка в чата – ни звук, ни инфо. Операторите са заети, няма такъв номер, погрешно избран номер, пак операторите са заети…
Хубаво, ясно, издънката е тотална – кой ще знае нещо?! Във форума им вече беше начената темата за проблема. Първите съвети за изключване на тока и оставяне на канал 101 не свършиха работа. Излезе пост, че (айде, стига, бе!?) Канал 3 си работи, т.е. има го. Това беше вярно. Пълен куриоз. Нищо друго. Или извънземните, или протестърите са го оставили включен.
После (значи, след 2 часа поне) се върнаха държавната канализация (само тръба 1, без 2-4), Нова и биТиви. На екрана си стои червена лента – че каналът е кодиран. Но другите 100 канала ги няма. В 2-3 медии се появиха съобщения за космическата тъпня на т.нар. „оператор” и препечатаното съобщение от него:
"Булсатком уведомява своите клиенти, че поради актуализация на софтуера на част от наличните приемници има вероятност от временно прекъсване на услугата. Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за търпението!"
Веднага аз пък „препечатвам” две от мненията на клиенти във форума, които обобщават заради всички:
m65: Каква е причината, драги ми смехурковци, да не мога да ползвам сателитната телевизия която предлагате, и за която съм си ПЛАТИЛ? Предвидливо сте изключили възможността са връзка с оператор, за връзка с градските телефони на офисите Ви, на мобилните не отговаряте. Типично във Ваш стил драги ми хубавелки.
DevNull: Фейсбуклука да си го заврат некъде. Тоя форум и съобщенията по приемниците за чи са? Баща ми 75 годишен само по фейса виси и чати.
Впрочем, баба ни от Д.баня вече два пъти се обади да пита какво е „направила пак”, че телевизията й се е „счупила”. Нищо, бабче, сигурно от сбирката в Техпарка е и ще го оправят - там сега са най-кадърните.
То пък, ако някой мисли, че на всеобщо видимата им страница във ФБ имаше някакво съобщение? Направих скрийншот на водещото поле.
В 14:25 каналите се появиха у дома. 390 минути, които струват пари, но даже това не е най-важното – в (някаква, все пак) конкуренция, дето всички са горе-долу един дол дренки, но имат повече предимства от тях, безхаберниците вероятно си мислят, че тяхно е най-същественото: като не се интересуваме от потребителите ни, те могат да си правят всичко (т.е. да се записват, отписват, да си местят чинии и приемници, най-вече да ни гледат в чужбина, и да не ни гледат изобщо, при кого другиго го има т’ва). Е, от години вече нямаме приемници за смяна, даваме на хората върнати от други; наличните са си флийнтстоунски тояги отвсякъде, ама я колко абонати имаме.
Когато същата ни баба преди година-година и половина я преместихме от едни нефелници (на местно ниво) към тия нефелници с подготвяне на договора в София и заявяване на дата за монтаж – никой не я уведоми поне 10 дена защо не идват. Ами, защото нямали приемници. Купих от София, та го занесохме там. И тя, горката старица, стоя половин месец без сериалите си и малката си живинка в къщичката си.
Наш си е изборът кой от картела сателитни/мобилни „оператори” да ни взима парите, така е. Но, всуе се питам, не бива ли те да ни предлагат нормални услуги за избиране. И – ако не са такива – има ли сила, която да ги вкарва в релси. Отговор не чакам. Преди 3 г. и повече ми се наложи да изуча Закона за защита на потребителите, заради безхаберие в сервизната поддръжка на мобилен оператор. (Бях се нахъсал от сагата на един тукашен съфорумец, който ги беше победил за цели 2 айфона.) Установих, че т.нар. ни „права” там са нещо като близалки – боя и подсладители. В най-важните места постановеното беше двуяко и можеше да се тълкува чудесно в полза на продавача/търговеца. Консултирах се с приятел-юрист и писах на омбудсмана. Ха-ха, мобито великодушно накрая ми разреши да си купя нов апарат от тях. Така е в нашата територия, дето няма държава, но пък онези, които са с държавата - са всесилни. По закон (или с поднормативен акт.)
От форума на булсат (потр.'beroe', 9.6.2020; благодаря)
До днес ми се оформяше мисълта наесен да мигрирам към Неосат – ама като знам, че това е другата половина от наличния булсат, направо се чудя. И пак добре, че идиот като мен не вкарва в дома си услуги 1001-в-1, всичките сигнали са ми от различни доставчици.
Почитаеми читатели, колеги! Не бийте служителките в офисите на була – сред тях има и грижовни, които ти доверяват, че това го няма, ама ето, върнаха пък онова и е пробвано и е добро. По-добре им налепете стикери „Безхаберници – марш в Космоса!”
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1005
2
08.01 2023 в 11:49
Обадих се на дежурният оператор на Булсатком (07.01.23г.)и той ми обясни, че е имало проблем, който беше е отстранен. Да си рестартираме телевизора. Но уви това не помогна. Вече втори ден има същият проблем.
2000
1
08.04 2021 в 16:08
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
САЩ повдигнаха обвинение на индийски милиардер за подкупи на стойност 265 млн. долара
Koel
Банан, залепен с тиксо за стена, се продаде за 6,2 млн. долара