Hellenic Petroleum, една от най-големите енергийни компании в Югоизточна Европа, представя новото си лого и корпоративна идентичност и новото си име HELLENiQ ENERGY като част от цялостното ребрандиране на своя бизнес. С него компанията отбелязва забележителната си 64-годишна история, както и амбициите си да се превърне във водеща енергийна компания.
Ангажимент за по-устойчиво бъдеще
Новата корпоративна идентичност на HELLENiQ ENERGY затвърждава завършването на първия етап от стратегическия план на Групата – „Визия 2025“. Този план предвижда компанията да измести фокуса си към стабилно устойчиво развитие, бърз растеж на възобновяеми източници и зелена енергия и разширяване на нови пазари и продукти. В основата на този преход е реализацията на значими проекти за трансформация, цифровизация и модернизация на съществуващите рафинерии.
Целта на HELLENiQ ENERGY е значително да намали своя отпечатък върху околната среда, като се стреми да се справи с последиците от изменението на климата. За да постигне тази цел, Групата ще укрепи позицията си на лидер в енергийния бизнес, фокусирайки се върху темата за зелената енергия и използвайки своите ресурси, за да се бори за едно по-чисто бъдеще. Това включва големи инвестиции във възобновяеми енергийни ресурси.
ЕКО България – българският принос
От стъпването си на българския пазар през юли 2002 г. като част от Hellenic Petroleum Group, ЕКО България празнува своята успешна 20 годишнина история и множество постижения. Компанията вече има верига от близо 100 бензиностанции под марката ЕКО и планира допълнително да разшири обхвата си на територията на Република България като част от стратегията си за развитие. Досега компанията е инвестирала повече от 100 милиона евро в българската икономика от 2002 г. насам и има 1100 служители, свързани с ЕКО България.
Значима промяна чрез нова корпоративна идентичност
Новата корпоративна идентичност беше представена на 21 октомври 2022 г. на грандиозно събитие, проведено във Форум Джон Атанасов в София Тех Парк, на което присъстваха представители на бизнеса, индустрията и държавните институции и регулатори. Новото име отговаря на обещанието на компанията да се ангажира с интелигентни енергийни решения, като същевременно почита дългогодишнота си история. Превръщайки се в HELLENiQ ENERGY, компанията показва своя ангажимент да се развие отвъд петролната индустрия в една интегрирана енергийна компания. Да се превърне в компания, която има водеща роля в цялата верига на стойността на енергията и включва строги критерии за екологично, социално и корпоративно управление (ESG) в своите операции и бъдещи приоритети.
По време на събитието Групата разкри и новото си лого, всеки аспект от което е внимателно проектиран, за да представлява част от идентичността на HELLENiQ ENERGY. Поддържайки силна връзка с историята на компанията, разпознаваемите ивици са еволюирали във вълна от енергия, която показва и прави видим започнатия преход, докато пътеводната звезда представлява искрата на интелекта и е водещ елемент. Новата визия на елементите на логото има за цел да илюстрира към какво се стреми HELLENiQ ENERGY: енергиен преход и прогрес. Новият външен вид на марката на HELLENiQ ENERGY също се характеризира с ярък и силен цветови код, с палитра, състояща се от първични и вторични цветове, палитра, която е знак на почит към дълбоките корени на Групата в Гърция. Цветът Ocean Blue, който носи силна асоциация с гръцкото необятно синьо море, е основният цвят на марката, използван в логото и следователно важен компонент на цялата марка.
Изпълнителният директор на HELLENiQ ENERGY, г-н Андреас Сиамисис, с гордост разказа за ребрандирането по време на събитието: „Планираме и работим в името на бъдеще, което да е по-чисто и по-устойчиво за всички и навсякъде, където компанията оперира. Ние се стремим да постигнем 50% намаляване на емисиите на CO2 до 2030 г. и достигане до нула емисии през 2050 г. Като HELLENiQ ENERGY, ние се стремим да продължим да следваме пътя на високи постижения и да бъдем пример за подражание, да движим развитието напред, като същевременно допринасяме за екологичния растеж, както и за енергийния преход. Същевременно обаче вярваме, че е също толкова важно да адаптираме традиционните дейности на компанията към нова среда и да продължим да бъдем ключов фактор за непрекъснатите доставки, особено в настоящите трудни времена.“
Изпълнителният директор на EKO България, г-н Андреас Триантопулос, уточни по време на събитието: „Освен планираното разширение на търговската мрежа в България, което вече е в ход, и с цел разширяване на нашия географски отпечатък, ние предвиждаме инвестиции в ключови EV и PV проекти и обширно надграждане и обновяване на оборудването на нашата мрежа от бензиностанции през следващите няколко години. ЕКО България работи вече 20 години като отговорна компания със значителен социален принос. Ние участваме активно в българското общество, като подкрепяме уязвими групи, предоставяме възможности за младите, отстояваме идеалите на спортния дух и като цяло допринасяме за популяризирането на страната. През всичките тези години сме приемали въпроса за пътната безопасност като лична и корпоративна кауза и работим интензивно по тази тема в България. Обещаваме да продължим нашия ангажимент да допринасяме за българското общество по съществени и значими теми“.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Тръмп ще говори със Зеленски и Путин за спирането на войната в Украйна
Русия започва серийно производство на Орешник в ''най-скоро време''
28-годишен арестуван сириец избяга от болница в Бургас
Украйна обяви, че вече има лазерното оръжие Тризъбец