Собствена социална мрежа за фенове решиха да създадат водещи европейски клубове и по този начин да напуснат или ограничат присъствието си във Facebook.
Проектът се казва Dugout и вече стартира, а с участие в него са се ангажирали 27 клуба от Стария континент, като сред тях личат имената на Реал Мадрид, Арсенал, Байерн Мюнхен, Пари Сен Жермен, Ливърпул, Милан, Барселона и други. Поводът да тръгнат по този път е финансов.
Клубовете не печелят почти нищо от това, че са толкова популярни във Facebook, а заради сложния алгоритъм на социалната мрежа едва 20 процента от постовете им достигат до феновете, които са харесали страниците им.
Идеята е в тази мрежа да се споделят много неща зад кулисите на футбола като тренировки, режими на хранене и други, които не са свързани с телевизионни права. На страницата вече могат да се гледат много видеа, като например разширен репортаж от тренировката на канадската попзвезда Джъстин Бийбър с Барселона и много други.
"Играта в днешно време е наистина глобална, а феновете не искат само да гледат мачове, те желаят да следват любимите си клубове и играчи в целия свят. На терена и извън него", сподели президентът на Dugout.com Елиът Ричардсън.



























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция
Прогноза за 2026 г.: Путин напада Европа, а Китай - Тайван