Английският гранд Манчестър Юнайтед ще печели пари от самотните сърца на планетата.
Това може да стане факт, ако преговорите за спонсорство с популярното приложение за онлайн запознанства Tinder приключат успешно. Идеята на босовете е логото на приложението да се появи на ръкавите на екипите на "червените дяволи".
От новия сезон Премиър лийг разреши на клубовете да рекламират и на ръкавите, което преди не беше възможно. Очаква се в касата на клуба да влизат по 13,4 милиона евро на година, пише "Дейли Мейл".
Разрешението за реклама на ръкавите отпуши спонсорския пазар на Острова, като цели девет клуба вече подписаха договори, включително грандове като Челси и Манчестър Сити.
Футболът не е чужд на Tinder. Компанията от Силиконовата долина си партнира с италианския Наполи и има индивидуален договор с нападателя Аркадиуш Милик, който има профил в системата за запознанства.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Джендо Джедев
За Деня на победата: Без шествие на 'Безсмъртния полк' и без чествания в редица градове на Русия
СребъренЛок
ГЕРБ, ДПС и БСП саботираха заседанието на временната комисия за ''Турски поток''
Джендо Джедев
Започна делото срещу Тръмп. ''Той постоянно лъже'', казват прокурорите. На живо от процеса предава в. Ню Йорк Таймс (линк)
alfakentavur
Американските оръжия за ВСУ вече чакат в складове в Полша и Унгария