Бразилския футболен клуб показа невероятна изобретателност в намирането на спонсори. Флуминенсе де Фейра от четвърто ниво смени номерата на фланелките си с цени от верига супермаркети, съобщава "Билд".
Акцията стана част от рекламната кампания на магазини, която сключи спонсорски договор с клуба. Номерът на всеки играч показваше цената на стоката в местна валута. Отдолу пък бяха написани имената на продуктите.
Пионерският рекламен подход беше демонстриран в контрола преди старта на първенство, което започва на 21 май. Миналата година тимът стигна плейоф за влизане в по-горна група, но го изгуби.
Идеята е прекрасна и може да бъде копирана от българските отбори от по-ниските дивизии, които и без това се чудят всеки ден как да оцелеят.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Октим
Пеевски и Кирил Петков си крещяха 5 минути на първия ред в парламента (видео, снимки)
user4eto
Пеевски и Кирил Петков си крещяха 5 минути на първия ред в парламента (видео, снимки)
Танас
В София има 33 555 платени паркоместа, ЦГМ са продали 36 001 винетни стикера за живущи в тях
jdravun
Калин Стоянов призна, че Пеевски е охраняван от НСО