ЧЕЗ дава на клиентите сами да отчитат електромерите си

Последна промяна на 05 март 2013 в 14:04 2830 2

„ЧЕЗ Разпределение България“ предвижда възможност клиентите на компанията да отчитат сами показанията на електромерите си. 

Това съобщиха днес от компанията, във връзка със стартирало извънредно отчитане на електромерите.

Възможността за самоотчитане се въвежда с цел максимална коректност при фактурирането на консумираната електроенергия. От дружеството поясняват, че клиентите им, които желаят да се възползват от тази възможност, трябва да декларират това до 11 март в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, на телефонната линия 0700 10 010, на zaklienta@cez.bg, на факс (02) 8959 667 или през уеб-сайта www.cez.bg. 

Битовите клиенти, които ще се възползват от предоставената възможност, трябва да посочат данните от електромера (по всички тарифи), клиентски или абонатен номер, датата на отчитане, трите имена на титуляр и адрес на обекта, за който се декларират показания.

ЧЕЗ стартира извънредно отчитане на електромерите. Причината е решението на ДКЕВР за въвеждане на нова цена на електроенергията за битови клиенти от 5 март. За да стане отчитането бързо, компанията е ангажирала допълнително 435 служители, като всички ще работят с удължено работно време, както и в почивните дни.

Поради физическата невъзможност всички електромери да бъдат отчетени в един и същи ден, месечните сметки на битовите клиенти ще бъдат преизчислени към датата на въвеждане на новите цени, съобщават от електроразпределителното дружество. 

Фактурите ще съдържат две стойности за използваната електроенергия – по стари цени и по нови цени.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови