Nokian представи новата си гума Rockproof, целяща да предложи екстремна издръжливост за професионална употреба и оф-роуд ентусиасти. Новият продукт на най-северния производител е в стихията си на пресечен терен, в каменоделни кариери, гористи местности, минодобивни райони и сечища и може да се справи с неочаквани предизвикателства по време на работа извън пътя.
Новата устойчива на нарязване каучукова смес Nokian Rockproof Hybrid, използвана за направата на блоковете на гумата, в комбинация с агресивната им шарка, осигуряват издръжливост дори и при най-тежките оф-роуд условия. Специалната смес осигурява защита срещу нарязване и съответно повече работни часове. Новата гума е създадена за леки камиони, SUV и оф-роуд употреба. Тя е разработена в сътрудничество с Nokian Heavy Tyres и тествана от професионалисти в мини и каменоделни кариери в Европа и Северна Америка. Гумата незабележимо комбинира специфичната издръжливост на каучука за тежки машини с комфорта на този за леки автомобили. Скоростният индекс на новата гума е Q (160 км/ч) и в Европа тя ще се предлага в 8 размера, от LT225/75R16 до LT315/70R17, които ще са на разположение на потребителите в началото на 2017 г.
Оптимизираните стабилизатори на протекторните блокове осигуряват по-прецизно управление и стабилност. Различният ъгъл на двете страни и шахматно разположените странични блокове гарантират, че те остават стабилни, а дъното на периферните канали няма да бъде увредено дори и при по-грубо шофиране. Подсилената горна част на страницата осигурява допълнителна защита срещу спукване и нарязване от остри камъни.
Специални издатини върху основата на каналите на гумата предотвратяват заклещването на остри и назъбени камъни между протекторните блокове и опасността от пробиване. Тази технология увеличава експлоатационния живот и дава допълнителна защита срещу повреди в конструкцията на гумата при движение по неравен терен.
Разработената от Nokian Tyres технология Aramid Sidewall предлага нов вид протекция при тежка употреба и взискателни условия. Структурата на страниците съдържа супер здрави арамидни влакна, които подсилват страничната част на гумата, правейки я по-устойчива на удари и нарязване от предмети, които иначе лесно биха я увредили. Повредите върху страниците обикновено налагат смяна на гумата с резервна. Арамидните влакна намират широко приложение в космическата и военната индустрия.
Издатините Stone ejectors в каналите на гумата предотвратяват заклещването на остри камъчета между протекторните блокове и пробиването на структурата ѝ. Това удължава експлоатационният живот на гумата и съкращава времето в сервиза, както и намалява опасността от хвърчащи камъни за околните в близост до автомобила.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Име на профил
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?
Арматурист
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?
случайно прочетох
Самотата като гориво: разказ от Здравка Евтимова
Октим
Румъния гласува за президент. Един от фаворитите за поста е националист с руски опорки