Италианската модна къща “Валентино” представи “живот в розово” на Седмицата на модата в Париж - колекцията за сезон есен-зима 2022/2023 беше дръзка, но и предизвика триумф, предаде Асошиейтед прес.
С шокиращо розов декор и облекла дизайнерът на “Валентино” Пиерпаоло Пичоли впечатли гостите. На подиума бяха представени 81 тоалета и по-голяма част от тях бяха в различни нюанси на актуалния според италианеца цвят за следващия есенно-зимен сезон.
Снимка: БТА/АР
Дизайнерът беше заложил на свободни силуети с изящни и щедри пропорции, с пера и блестящи орнаменти. Меките сака, тип смокинг, бяха толкова широки, че падаха от раменете на моделите в шикозни сегменти. Обувките бяха на големи платформи от 70-те години в розово, а чантите - с големи катарами. Мъжете също бяха облечени от глава до пети в розови костюми и аксесоари.
Снимка: БТА/АР
И точно когато розовото изглеждаше безкрайно, Пиколи рязко премина към облекла, изцяло в черно - ефектен контраст, демонстрация на неговия ловък контрол върху дизайна. Италианецът опита да покаже, че като се отнеме цвета, вниманието може да се концентрира само върху формата и силуета. Ревюто беше триумф.
Люис Хамилтън и Зендая бяха сред ВИП гостите на шоуто, състояло се в квартал “Маре”. Те трябваше да договорят специално разрешително за пристигане, тъй като беше ден без автомобилно движение в няколко района на френската столица. Зендая беше облечена в актуалния за "Валентино" розов цвят.
Зендая, Люис Хамилтън, снимка: БТА/АР
Изкуството на шикозната визия все още е основна част от парижката луксозна индустрия, отбелязва Асошиейтед прес. Модните къщи се надпреварват, за да произведат най-привличащите окото, изобретателни и ярки покани за ревютата си, често доставяни от куриер до личния или професионален адрес на всеки от гостите.
Малките произведения на изкуството понякога правят намек за това какво съдържа колекцията; друг път обаче са просто ексцентрични. Поканата за шоуто на Изабел Маран беше пример за това: блестяща сребърна кутия, в която лежеше изваян музикален инструмент.
Модната къща "Льове" пък беше избрала 1-метрово парче тънка гума, скрито в малък метален цилиндър, задаващо тона за модното шоу на дизайнера Джонатан Андерсън.
Поканата на “Ив Сен Лоран” беше демонстрация на истински лукс: черен кожен портфейл с името на съответния гост и златно релефно лого YSL отпред.
Най-ексцентричната и разточителна поканата, правена някога, вероятно беше тази на луксозната марка “Баленсиага” - повреден iPhone 6S със спукан екран и лазерно гравирани подробности за ревюто.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)