За да отбележи стогодишнината на марката Gucci, креативният директор Алесандро Микеле готви изложба в галерията Gucci на Площад Пиаца дела Синьория във Флоренция.
Компанията, основана от Гучо Гучи като фирма за пътни чанти, преминава през преломни моменти, откакто Микеле е начело в последните 6,5 години. Озаглавена „Архетипове“, изложбата представя 15 от най-емблематичните рекламни кампании от времето на Микеле. Някои от тях са с транссексуален модел, само цветнокожи или лица от ежедневието.
Изложбата ще бъде възпроизведена в седем града в света, включително Шанхай, Токио, Сидни и Сеул.
Като куратор на „Архетипове“ дизайнерът до голяма степен се отклонява от участието на знаменитости. Вместо това дава приоритет на кампаниите, които са имали най-голям културен резонанс до момента.
Според Микеле кампанията с участието на Хари Неф, Петра Колинс и Дакота Джонсън, които се разхождат из поле с диви цветя, е доказала, че конвенционалната мода греши, като е създала „абсолютно актуални женски образи“.
„Ако модата и модният пазар искат да продължат да имат сцена, трябва да има някакво движение. Тази кампания по един много нежен и много поетичен начин даде пространство и глас на свят с много различна женственост“, допълни Микеле.
Еклектичният стил на Микеле, който измина дълъг път към налагането на дрескод, независещ от пола, си създаде група от поддръжници.
Според дизайнера марката е насочена към хора от всякакви възрасти.
Пандемичната година е белязана от нови сътрудничество с марки като Норт Фейс, Кен Скон и Баленсиага.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
PaulPierce
Какво обещахме на Австрия, за да ни пусне изцяло в Шенген
PaulPierce
Южноафрикански медии: Криптокралицата Ружа Игнатова се укрива в Кейптаун
Johnny B Goode
Мрачна прогноза: Климатичните промени може да вземат близо 30 млн. жертви до края на века
Джендо Джедев
Кирил Петков: Няма да парадирам с медала от Украйна, Пеевски опорочи и тази тема