Инициативата "Ти и Lidl за нашето утре" - чрез новата категория на конкурса #BeVocal - ще осигури подкрепа за медийни и индивидуални журналистически проекти, които стимулират социална промяна, борят се с дезинформацията и фалшивите новини и създават съдържание по социално значими теми.
Във фокуса на инициативата са и социално значимите теми, които често не получават достатъчно финансиране или внимание, като например: образованието, науката, екологията, културата, дарителството и добрите корпоративни практики.
„Ти и Lidl за по-добър живот" се провежда от 2017 година насам в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи" и Български дарителски форум. В първите пет издания компанията финансира с общ фонд от 915 000 лева 119 вдъхновяващи граждански проекта. През 2023 г. инициативата се трансформира в „Ти и Lidl за нашето утре". Целта е тя да бъде синхронизирана с усилията на Лидл България в областта на устойчивото развитие на глобално ниво, както и да бъде адаптирана към съвременните нужди на обществото ни. Като партньор към инициативата се присъединява и Асоциацията на европейските журналисти – България.
Конкурсът за кандидатстване е отворен от 18 септември до 28 октомври 2023 г. включително.
Повече информация за конкурса, общите условия, изискванията за кандидатстване и формуляр можете да откриете ТУК
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
1215
Наглост: BMW спря пред ''Свети Седмочисленици'' в София
Октим
Валентин Тончев: Всички власти са на Пеевски, Главчев му е гумен печат
dolivo
САЩ повдигнаха обвинение на индийски милиардер за подкупи на стойност 265 млн. долара
БотоксПутю
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)