При ясен регламент са определени тазгодишните членове на журито на ФАРА 2022. Те са избрани на база на номинации, в които е представен техният професионален опит, спечелени отличия, опит на жури на международни фестивали, ФАРА и други ключови конкурси за индустрията. „Участието в журито на ФАРА е голямо признание, но и тежка отговорност спрямо работата и усилията на своите колеги, както и спрямо репутацията на индустрията като цяло.“, посочват организаторите.
Всяка агенция, член на БАКА е излъчила до 2 (две) номинации за представители в журито на Творческия фестивал, както и за това на Медийния фестивал. Водещ приоритет имат личните професионални постижения пред постиженията на агенцията, в която към дадения момент специалистът работи.
Тази година в журито на ФАРА ще участват и независими експерти, доказани професионалисти в различни области, като всяка агенция имаше възможност да направи до 3 предложения, съобразно съответните секции на журито.
Председател на журито на Творческия фестивал ФАРА 2022 е главният творчески директор на DDB Париж Александър Калчев.
В секция STORYTELLING проектите ще бъдат оценявани от: Емил Захариев – Режисьор и Арт директор (Независим експерт), Иван Ланджев – Творчески директор, McCann Sofia, Йордан Жечев - Регионален творчески директор, guts&brainsDDB, Константин Трендафилов - Partner / Creative Director, Human, Мария Милушева - Creative Director & Partner, Noble Graphics, Мартин Димитров – Основател/Творчески директор, Nitram и Стоян Радев - Театрален и филмов режисьор (Независим експерт).
CRAFT секцията е поверена на: Александрина Стефанова - Творчески директор, All Channels Advertising, Велина Мавродинова - Творчески директор, Ентусиазъм, Емануела Беловарски - Head of Art, together&, Ивайло Недков - Творчески директор и съосновател, FourPlus (Независим експерт), Криста Радоева - Шрифтов дизайнер и типограф (Независим експерт), Надежда Трифонова - Основател и творчески директор, NRG Brands и Петър Кесерджиев - Chief Creative Director, Saatchi&Saatchi Sofia.
Кои ще са отличените в секция TACTICS ще определят: Ангел Искрев - Творчески директор, proof. , Борил Караиванов - Творчески директор, графичен дизайнер и типограф (Независим експерт), Ивелина Гичева-Николова - Group Creative Director, Ogilvy София, Момчил Захариев - Творчески директор, NEXT-DC, Павел Кунчев - Съосновател на Fine Acts (Независим експерт) и Павлина Бонева - Творчески Директор, агенция The Smarts.
Знакова роля в оценяването ще има GRAND JURY. То е съставено от всички представители на секции Storytelling, Craft и Tactics, към които ще се присъединят представители на рекламодателите, заели първите пет места в класацията „Рекламлодател на годината“ на предишното издание на Фестивала, а именно: Виктория Станчева - Brand Marketing Manager, Fashion Days, Йоана Цонева - Маркетинг мениджър, Хаус Маркет България (ИКЕА), Катерина Ушева - Mаркетинг директор, Kaufland България, Манол Славчев – Ръководител направление „Маркетинг и продажби“, ДЕЛИКАТЕС ЖИТНИЦА, Полина Видас - Директор Маркетинг и комуникации на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.
Експертите, които ще наградят медийните проекти, са: Александър Гагов - Managing Director, Connected / All Channels Group, Велислава Анастасова - Управляващ директор, Starcom, част от Publicis Groupe България, Владимир Стоилов - Управляващ директор, Wavemaker, част от Ogilvy Sofia, Иво Алтънов - Managing Director, Noble Graphics, Мария Тодорова - Основател, NEXT-DC, Quotes Magazine , Сава Ахмаков - Client Service Director, proof и Юлита Станишева - Executive Media Director, McCann Sofia. За определянето на победителите в категория „Медийна кампания“ към тях ще се присъедини Красимира Василева - Sales, Marketing and PR Director, NOVA BROADCASTING GROUP.
Припомняме, че двадесет и второто издание на ФАРА се провежда под творческата концепция „ГИЛДИЯ“ - идея, която се осланя на необходимостта от колаборация между всички страни в комуникационната индустрия.
Благодарение на подкрепата на Нова Броудкастинг Груп и дъщерното й дружество Нет Инфо като основни спонсори на фестивала, творческата, маркетинговата и рекламната професионална общност ще се събере отново заедно, за да сподели идеи, опит и да отличи най-добрите постижения на българската реклама и примери за подражание за гилдията.
ФАРА 2022 се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции. Проектът е част от програма Наследство на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.
ФАРА
Целта на Фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.
БАКА
Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.
Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)