През 2015 година bTV Media Group отбелязва покачване (0,2%) в български лева на своите приходи и близо удвоена оперативна печалба с ръст от 95%.
Това поставя българската телевизия на трето място в семейството на СМЕ (след Чехия и Румъния) по оперативна печалба и на второ място по растеж на оперативната печалба.
По отношение на своята телевизионна аудитория, каналите на bTV Media Group отбелязват най-голям ръст в европейската група, от 4 пункта (при 18-49 годишните зрители).
"Горди сме от постигнатите резултати, но си даваме сметка, че те не биха били възможни без доверието и подкрепата на многомилионната ни аудитория в България и на нашите рекламодатели и клиенти. Това ни задължава да се отнасяме с още по-голяма отговорност към точността на всяка информация, в това число и финансова.", коментират от bTV.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
08.03 2016 в 17:23
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
craghack
Агресия в столичен мол: Мъже хвърляха столове и чупиха бутилки
craghack
Родители искат още математически паралелки след 5 клас
craghack
Борисов благодари на Фон дер Лайен за ''най-мощния'' ресор на Екатерина Захариева
Far Rider
Борисов благодари на Фон дер Лайен за ''най-мощния'' ресор на Екатерина Захариева
Far Rider
ПП-ДБ обжалва отказа да се разследва влиянието на Пеевски върху прокуратурата