„От идея до реалност: програма по медийно предприемачество“ е новата инициатива на Асоциацията на европейските журналисти в България (АЕЖ-България). Тя е с практическа насоченост и е разделена в три модула. Първият от тях – „Възможности за финансиране“, предстои на 29-30 март в пространството „Сохо“, съобщават от организацията.
Останалите два модула са „Умения за бизнес развитие“, който ще се състои от 14 до 16 юни, и „Практически мастър клас за разработване на идейни продукти“, който се очаква да се проведе след 15 септември.
Лектори са Питър Ердели - съосновател и директор на Центъра за устойчиви медии в Будапеща, Мила Захариева - организационен психолог и бизнес консулант, и Теодора Иванова-Вълева - съучредител на фондация Impact Drive.
„От идея до реалност“ е насочена към журналисти, които възнамеряват да започнат свой индивидуален медиен продукт или такива, които вече управляват независими медийни проекти, разказват от АЕЖ-България. Крайният срок за кандидатстване е 22 март.
Повече информация има ТУК.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
САЩ повдигнаха обвинение на индийски милиардер за подкупи на стойност 265 млн. долара
Koel
Банан, залепен с тиксо за стена, се продаде за 6,2 млн. долара
Деспин Митрев
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)