„От идея до реалност: програма по медийно предприемачество“ е новата инициатива на Асоциацията на европейските журналисти в България (АЕЖ-България). Тя е с практическа насоченост и е разделена в три модула. Първият от тях – „Възможности за финансиране“, предстои на 29-30 март в пространството „Сохо“, съобщават от организацията.
Останалите два модула са „Умения за бизнес развитие“, който ще се състои от 14 до 16 юни, и „Практически мастър клас за разработване на идейни продукти“, който се очаква да се проведе след 15 септември.
Лектори са Питър Ердели - съосновател и директор на Центъра за устойчиви медии в Будапеща, Мила Захариева - организационен психолог и бизнес консулант, и Теодора Иванова-Вълева - съучредител на фондация Impact Drive.
„От идея до реалност“ е насочена към журналисти, които възнамеряват да започнат свой индивидуален медиен продукт или такива, които вече управляват независими медийни проекти, разказват от АЕЖ-България. Крайният срок за кандидатстване е 22 март.
Повече информация има ТУК.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Шефът на НАТО призова за увеличаване на разходите за отбрана за сметка на образование и пенсии