Премахване на контакта на пътния полицай с нарушителя на пътя и тотален видеоконтрол на превишението на скоростта, свързване на всички камери на пътя, за да се отчита осреднената скорост на автомобилите, както и дистанционно потвърждаване на нарушенията от оператор.
Това са част от мерките, които ГЕРБ предвижда за борба с корупцията, съобщи заместник-председателят на партията и председател на Националния предизборен щаб на ГЕРБ Цветан Цветанов в Пазарджик. Той и водачът на листата на ГЕРБ в Пазарджик Екатерина Захариева участваха в кръгла маса „Обществен ред, правосъдие и сигурност“.
По време на форума Цветанов цитира данни на Центъра за изследване на демокрацията, които сочат, че най-големият корупционен натиск е било по времето на кабинета „Орешарски".
Зам.-председателят на ГЕРБ представи три основни акцента от предизборната програма на ГЕРБ: миграционната политика (връщане на незаконно преминаващи чужденци и ефективна охрана на границата), противодействие и превенция на конвенционалната престъпност (назначаване на 1000 служители т.г., за да се обезпечи полицейско присъствие; подмяна на целия автопарк, започнала през 2000 г., видеонаблюдение в общините с криминогенен фактор) и противодействие на тероризма, организираната престъпност и корупцията (ефективен обмен на данни за пътниците по въздух, засилване на сътрудничеството с партньорските служби, противодействие на телефонните измами). Цветан Цветанов акцентира и върху борбата с противозаконното отнемане на леки автомобили.
Председателят на Националния предизборен щаб на ГЕРБ подчерта, че освен Екатерина Захариева и останалите кандидат-депутати от ГЕРБ, на събитието, организирано от партията, присъства и първият в листата на БСП в района Славчо Велков. Цветанов посъветва Велков да уведоми номиниралата го партия БСП, че отдавна България разполага с централна система за пръстови отпечатъци, за да си коригират предизборната програма, в която са заложили изграждането на такава система.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
29585
12
28.02 2017 в 16:30
анджак!
neverland,
не оспорвам добрата идея, само казвам, че пораснали индивиди трудно се превъзпитават, докато не им бръкнеш дълбоко в джоба, но те винаги ще намират начини да заобикалят системата, особено ако ако тя се управлява от доказано дискредитирани палячовци.
Най-сериозна разкриваемост на престъпления (повече или по-малко сериозни в т.ч. откраднати автомобили) имаше в краткото време, в което видеонаблюдението работеше както трябва. После дойдоха "реформите" и споровете за собственост, ангажимент за стопанисване, разпореждане, финансиране т.н. и от години отново сме на изходна позиция и само плямпаме предизборно. Парите отдавна са усвоени.
42249
11
28.02 2017 в 16:21
По въпроса на "новината" и цвики от снимката - със стари коври нов бардак не става. Толкоз за тоя.
42249
10
28.02 2017 в 16:13
Е как тогава ще питат "И кво правиме сега?"... ще се обаждат по телефона на собственика на колата ли!?
Ми че те като ги спрат "да спират за проверка" и да джобат шофьорите... точно след половин година няма да остане кьорав пътен полицай на служба! Те спрат ли им хранилката и ония ше напуснат.
14355
9
28.02 2017 в 16:11
Сещам се за лафа за яйцето и кокошката(кое е било първото).
Та, в тази връзка, с пълна сила е аналогичният въпрос:
Първо хората(отделните индивиди, масата) ли трябва да се като манталитет, поведение…или първо Системата трябва да се промени(да е строга и справедлива, некорумпирана)?
Ако първо хората се променят…могат ли да променят системата(ако тя е калпава, а хората читави)?
Ако първо Системата се промени…може ли тя да промени хората(ако тя е читава,а те са калпави), да ги възпита, да им промени мисленето и поведението?
15614
8
28.02 2017 в 16:06
29585
7
28.02 2017 в 15:52
Да започнем с нещо по-лесно. Като начало да заработят вече монтираните камери, не малко от тях изтърбушени и неработещи от години и после да се изстреляме в космоса с напредичави мерки.
Разказ от нашенски бабаит в Италия:
Знаел бил, че щракат камери на вход и изход на магистралата и мерят средна скорост и а си превишил - а номерът ти избива на слизане от нея.
Оня обаче хитър - изяжда ги с 200 сичките балъци, спира на бензиностанцията малко преди изхода - яде, ходи, каквото там прави и след точно изчислено време слиза спокойно от магистралата със съобразена скорост.
После се хвали на ляво и дясно как е прецакал италианската система. Е тоя манталитет ако ми кажеш как го лекуваме.
29217
6
28.02 2017 в 15:45
Поздрав!
14355
5
28.02 2017 в 15:39
14355
4
28.02 2017 в 15:34
Истински привърженик съм обаче на връзването на всички камери по пътищата. Или по точно…Монтират се няколко стотин камери по извънградските пътища(магистрали, първокласни…), които камери изпращат картина в реално време в единен мониторингов център. Камерите са с висока резолюция, снимат и нощем, снабдени са със софтуер за разпознаване на марки и модели МПС, цветове, лица на водачите им, скорост. Един вид няма да е проблем Системата да те намери. До данните да имат достъп МВР, ДАНС. Най-накрая да се знае, кой,кога и къде е бил, а не като сега, свободия.
29585
3
28.02 2017 в 15:22
Корупцията съвсем не е единственият проблем на прогнилата система на МВР. Ако кажете отсега и какъв малоумен клонинг на Бъчварова гласите за министър(, щото нали вече спечелихте изборите), цена няма да имате.
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват