Конкурсът “Сайт на годината” прави карта на българския уеб бранш
Записването за тазгодишното издание на конкурса е до края на септември. Всички участници ще получат съвети и обратна връзка от едни от най-добрите експерти в уеб бранша у нас, участващи в журито
Първата по рода си карта на българския интернет бранш ще създаде екипът на конкурса “Сайт на годината”. Тя ще включва разнообразни уеб разработчици и дизайнери, фирми за дигитален маркетинг, както и други компании от бранша, участвали в надпреварата през годините.
Припомняме, че регистрацията за тазгодишното четвърто издание на най-престижния уеб конкурс е отворена до 30 септември на адрес https://bgweb.bg/s/registration/.
За всички участници конкурсът предлага най-качественото и достъпно менторство в уеб бранша. С участието си в надпреварата те ще получат не само шанс да бъдат отличени, а и ценни съвети от едни от най-опитните специалисти в бранша, които са част от експертното жури. Сред тях има експерти по програмиране, уеб дизайн и дигитален маркетинг и те ще дадат изчерпателна обратна връзка за оценените от тях проекти. А след края на конкурса участниците ще имат възможност допълнително да им пишат за повече информация.
Не на последно място, участниците в конкурса “Сайт на годината” ще имат възможност да станат част от най-голямата уеб общност, включваща онлайн предприемачи, блогъри, уеб разработчици, творци, маркетинг специалисти и др. Всички участващи проекти ще получат и линк от авторитетния сайт на надпреварата.
“Целта ни и тази година е да отличим най-стойностните проекти в различни области, както и да промотираме работата на талантливи български дизайнери и програмисти. След тежката 2020 г., в която значението на интернет сегмента се увеличи значително, сега забелязваме сериозен напредък и голяма конкуренция сред участниците в различните категории” - коментира Жюстин Томс, създател на конкурса “Сайт на годината”.
През 2021 г. надпреварата включва 11 категории: Корпоративен сайт, Сайт на стартъп или малка фирма, Електронен магазин, Институционален сайт, Медиен сайт, Продуктов сайт, Сайт за онлайн услуги, Сайт на събитие, Сайт на кауза / НПО, Личен сайт, както и мобилно приложение. Най-много регистрирани участници има в категорията Електронен магазин, което показва нарастващото напоследък значение на този тип уеб проекти.
Церемонията по награждаване ще се състои на 4 ноември. Победителите ще получат престижното отличие „Сайт на годината“ за съответната категория, уникална статуетка и грамота. Журито присъжда и ежегодна специална награда за принос в развитието на българската уеб среда.