OffNews.bg

"Пирогов" върна мъж с инсулт, чакал линейка час и половина

Мъж с инсулт чака линейка час и половина след обаждането на телефон 112. Линейка обаче така и не се появява, затова синът му го откарва в болница с личния си автомобил.

В 19.20 часа вчера близки на 65-годишния Росен Савов се обадили на телефон 112 и обяснили, че е получил инсулт.

След като 40 минути по-късно линейката не дошла, синът на Савов се обадил отново на телефон 112. Оттам му казали, че линейката се намира в кв. „Дианабад“.

Продължихме да чакаме, тъй като това е много близо до „Изток“, където се намирахме, разказа пред OFFNews синът на Росен Савов.

След като близо час по-късно линейка нямало, близките на 65-годишния мъж решили да го закарат сами в болница.

Първо отишли в болница „Пирогов“, откъдето обаче им казали, че няма места. Затова закарали Савов в Националната кардиологична болница, където е бил приет.

От Спешна помощ ми се обадиха около 2 часа и половина след първото обаждане на тел. 112, за да кажат, че са на адреса, но ние вече бяхме в болницата, обясни синът на Росен Савов.

В болницата му поставиха диагноза „масивен инсулт“. Състоянието му е добро като се има предвид забавянето, в което го приеха в болница, разказва Петър Савов.

Тази сутрин се обадих, за да подам оплакване срещу Спешна помощ. Оттам обаче ми казаха: „Вие не гледате ли телевизия, не знаете ли за какво става дума?“, казва още той.

Въпреки реакцията на Спешна помощ Петър Савов все още е решен да подаде оплакване. 

Обърнахме се за коментар на случилото се към Министерството на здравеопазването, но все още чакаме отговор. Потърсихме и Центъра за спешна медицинска помощ София, откъдето ни обясниха, че по случая е започнала проверка. 

От "Пирогов" ни обясниха, че пациент с такова име не е записан и съответно не е минавал през кабинетите на лечебното заведение.