ГЕРБ с плакати за свои и чужди общини, пуска приложение за Андроид в кампанията
Плакатите на ГЕРБ за кампанията за местния вот са с различни послания към избирателите, според това кой управлява съответното населено място и какви резултати е постигнал. В градовете и селата, където досега не е имало кмет на ГЕРБ и "видими резултати" след него, в постерите се появява и подканващото гласоподавателите "Време е".
Това стана ясно от думите на зам.-председателя на партията Цветан Цветанов, който представи свършеното от Националния предизборен щаб.
Регистрирали сме пълни листи във всички общини, а ГЕРБ вече има 14 кметове на кметства, похвали се Цветанов. Те са на места, където има само един регистриран кандидат - в общините Аксаково - 7 кметове, Аврен - 2 кметове на кметства, Ветрено - 1, Джебел - 1 в с. Припер, Бойчиновци - 1 кмет в 1 населено място. В Берковица също има едно село с избран кмет", допълни Цветанов. Той подчерта, че ГЕРБ ще води толерантна и градивна кампания, а стремежът е да има сблъсък на идеи. ГЕРБ залага на кампания лице в лице.
Кандидатът за общински кмет присъства и на плакатите на районните, както и на постерите с общинските съветници. Хипотетичните членове на местните парламенти са представени и с професиите си под снимката, обясни досегашният шеф на СОС и член на щаба Елен Герджиков. В листите на ГЕРБ има представители на всички категории от нашето общество, всички браншове, професии. Така гарантираме представителността на цялото общество, подчерта той.
За кампанията ГЕРБ пуска и приложения за Андроид и за Гугъл+. Приложенията за телефони и таблети ще предават новини в реално време за кампанията. Към тях ще има и линк към фейсбук, в който младежите на ГЕРБ ще са много активни. Няма да използваме тролове, заяви Симеон Велков от щаба.
Предизборната кампания на ГЕРБ ще струва около 4 млн. лева.