Геноцидът над българските храни
Kaufland, Billa, Metro, Lidl. Откровено чуждите имена на чуждите търговци на чуждите храни в родната ни България.
С агресивна реклама ни предлагат чуждите за вкуса ни евтини вносни храни със съмнително качество, с които заменят българските производители, българските продукти и българските марки. Пренебрегват българското качество и спират достъпа ни до него.
За последните 5 години Lidl щедро ни дарява възможности да бъдем като италианците, или испанците, гърците, парижаните, алпийците, мексиканците, азиатците, американците, британците, скандинавците. Дават ни богат избор, но само от чужди храни с чужди имена. На ниски цени. И така свикваме да живеем, градим стандарта си и възпитаваме децата си. В желание към чуждото, защото нашето не е ценно. Не е ценно и качеството. Всеки месец поне по веднъж ни показват колко важно е
да спрем да търсим българското качество.
Снимките, които събрахме, са все от брошури на Лидл. Но подобно е положението и в другите вериги. Тенденцията навсякъде е една и съща - убийство на българския вкус, унищожаване на българските храни, унижаване на всичко българско.
От потомци на горди предци, се опитват да ни превърнат в чуждопоклоници без корени и традиции.
Превръщат ни в общество с култура, ориентирана към ниската себестойност.
Такава ще бъде и стойността ни като човеци.
Не вярвам, че Lidl сами ще поискат да спрат да възпитават народа ни в интерес към съмнителен кулинарен вкус, загърбвайки българските традиции. В техен интерес е да маргинализират местните земеделски и преработвателни усилия, да затварят българщината в ъгъла, подчинявайки нашия труд и превъзнасяйки външния, чуждия за нашата държава.
Но интерес на българското общество е да спрем превръщането ни от народ с традиции в колония чуждопоклоници! Крайно време е държавата ни да застави чуждите търговци да зачитат труда на българския производител и вкуса към качествените храни на българския потребител.