EFFIE AWARDS България обяви журито за 2021 година

Заявки за участие се приемат до 9 ноември

OFFNews 01 ноември 2021 в 13:11 1268 0

Журито на Effie Awards България беше обявено от организатора на конкурса - Българската асоциация на комуникационните агенции. Подбран състав от седемнадесет маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм, представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независим консултант ще оценяват най-ефективните маркетингови комуникации, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021 г.

Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.

Журито се ръководи от строго определени критерии за оценяване на ефективността на кампанията и поставя четири отделни оценки, анализирайки конкретни елементи на заявката: Пазарна среда, предизвикателства и цели; Инсайт и стратегическа идея; Реализация на идеята, Резултати.

Членовете на журито на Effie България 2021 са:

Весела Апостолова - Изпълнителен директор, Publicis Groupe Bulgaria
Веселин Димитров - Редакционен директор, Forbes България
Гергана Иванова - Управляващ партньор, The Smarts
Грета Колева - Управляващ директор, Graffiti BBDO и Proximity Sofia
Десислава Проева - Директор „Продажби“, bTV Media Group
Диана Симеонова - Директор „Маркетингови комуникации“, Vivacom
Елена Колева - Изследователски директор, агенция Pragmatica
Иван Киров - Творчески директор, McCann Sofia
Иво Алтънов - Управляващ директор, Noble Graphics
Красимира Василева - Sales, Marketing and PR Director, NOVА BROADCASTING GROUP
Мария Тойчева - Strategy Leader STORiO, STORiO: Content Marketing Studio
Мартин Димитров - Основател/Творчески директор, Nitram
Марчела Абрашева - Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа, KANTAR
Петя Стоянова - Strategic Marketing Expert. Managing partner Quadra Digital
Силвия Костова - Началник управление „Корпоративни комуникации и
маркетинг“, Пощенска банка
Светлана Димитрова - Frontline Activation Senior Brand Manager,
The Coca-Cola Company
Юлиан Добрев - Създател и директор изследвания, BluePoint - Research and Consulting

Представяне на експертите в журито на конкурса е публикувано на уебсайта на Effie България.

В четиринадесетото издание на Effie България ще бъдат определени най-ефективните маркетингови комуникации в три специални и пет секторни категории. Новите категории в конкурса, в които журито ще очаква да види блестящо представяне на конкретна бизнес ситуация или предизвикателство, са „Положителна промяна“ и „Малък бюджет“.

Конкурсът е отворен за участие до 9 ноември 2021 г.

Подробна информация за правилата, сроковете, таксите и документация за участие в Effie България 2021 е публикувана на уебсайта на конкурса www.effiebulgaria.org.

Наградите Effie България 2021 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group - платинен спонсор, Coca-Cola Bulgaria и Vivacom – златни спонсори.

През 2021 година събитието се реализира съвместно с агенция Noble Graphics.

Предстоят още много новини около Еffie Awards България 2021 – следете www.effiebulgaria.org и Effie Bulgaria.

Effie награждава най-ефективните маркетингови комуникации – идеите, които работят.

За EFFIE AWARDS

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

В наши дни над 50 държави по света организират свои собствени национални конкурси по лиценз на Effie Worldwide Inc., а комуникационните кампании, обхващащи континента, се състезават за наградите Effie Asia Pacific, Effie Europe, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North America и Global Effie.

Effie Awards България се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Конкурсът покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Инициативите на Effie включват Effie Index, класация на най-ефективните компании и търговски марки по целия свят, и Базата данни с победители на Effie.
За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте @effieawards в Twitter за новини относно програмите Effie.

Effie е регистрирана марка на Effie Worldwide, Inc. и се използва с лиценз от БАКА. Всички права са запазени.

За Българската асоциация на комуникационните агенции

Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.

Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !

 
X

Топлофикация подари 200 милиона на Ковачки