Българският продукт Orpheus ‘Resurrection’ Stem Cell Kit влезе в селекцията на американския Forbes за Топ 10 най-добри подаръци за Коледа 2020.
Orpheus, българският бранд за грижа за кожата, който има в състава си екстракт от родопското Орфеево цвете, влезе в селекцията на престижното американско списание Forbes за най-луксозни и оригинални коледни подаръци в света за Коледа 2020 в раздел "Козметика".
Селекцията представя десетте най-иновативни и интересни козметични бранда, които са не само подходящ подарък за наближаващите празници, но и носят специален регионален дух, който може да пренесе притежателите им в мечтани точки по света, в момент, в който пътуванията са невъзможни.
Orpheus е първата в света 100% чиста биотехнологична козметика, разработвана повече от три години, която използва възстановяващата и предпазваща сила на българското възкръсващо Орфеево цвете чрез комплекс от антиоксиданти, растителни стволови клетки и пептиди.
Иновативният български бранд, привлече вниманието не само на американското списание, но за една година беше отличен с редица международни награди, между които и „Най-иновативен и подкрепящ устойчивото развитие козметичен продукт“ на Global Beauty Awards 2020.
Цветето, което е основна съставка на продукта, расте в Родопите и е балкански защитен вид, познато още като Haberlea rhodopensis или родопски силивряк. То притежава изумителни свойства на устойчивост на суша и може от изсушеното му стебло за хербарий да се възстанови и да продължи да се развива, след като се полива с достатъчно вода. Издържа повече от 30 месеца в хербаризиран, изсушен вид. Това свойство му спечелва името "безсмъртниче", а другото му название - Орфеево цвете, идва от легендата за сълзите на Орфей, пролети по неговата Евридика, от които се родило според преданието чудното родопско цвете.
Представената във Forbes козметика Orpheus е коледен сет от два продукта – серум и спрей, който подобрява еластичността на кожата, завишава производството на колаген като изглажда кожата и остава блестящ и свеж тен.
Коледната еко кутията е с лимитиран тираж, а илюстрациите върху нея разказват в кратко филмче легендата за цветето чрез виртуална реалност, която може да „оживее“ по подобие на Орфеевото цвете на телефона ви при сканиране. Всички опаковки на бранда са създадени от 100% рециклирана хартия.
„Тези колекции от продукти могат не само да ви срещнат с нови съставки и формули, но и да вдъхновят бъдещо ппосещение в чужбина, след като безопасното пътувате стане отново възможно“ казва авторката на статията Joni Sweet.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)