В СУ стартира обучение за стартиране на електронен бизнес

Последна промяна на 13 февруари 2019 в 14:53 577 0

Снимка pexels

За първи път в България Стопанският факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, заедно със своите партньори, стартира учебна програма ”E-commerce Success” с продължителност от два семестъра.

Тя предоставя познания и практически умения за стартиране, маркетиране и устойчиво развитие на електронен бизнес.

Лекциите и упражненията ще се водят от утвърдени преподаватели от СУ и доказали се практикуващи експерти с дългогодишен опит в електронната търговия от компании, с реализирани успешни проекти в България и чужбина, които ще Ви дадат реални практически насоки как да използвате ефективно финансовите и технологични ресурси за проекта.

Обучението ”E-commerce Success” е насочено към студенти, предприемачи, които сега стартират или вече са в процес на реализация на собствен проект за онлайн магазин на локалния и международните пазари, и служители от компании, които отговарят или ще отговарят за развитието на е-бизнеса на компаниите.

Двусеместриалната програма е с хорариум от 120 часа в четири модула, фокусирани върху планирането, създаването, маркетирането и развитието на електронен магазин, като Ви дава знания, умения, увереност и подкрепа, за да осъществите на практика един истински работещ електронен бизнес. Обученията ще се състоят от 4 часа седмично, през уикенда, в сградата на Стопанския факултет на Софийския университет.

Програмата е по утвърдена методология и е разделена на четири модула:

Модул: Основи на ecommerce
Това е встъпителен модул, в който курсистите ще се запознаят с основните понятия, термини, тенденции и възможности на електронния бизнес.

Модул: Стартиране на успешен онлайн магазин
Под модул: Бизнес планиране
Под модул: Тех. планиране на онлайн магазина

Във втория модул се изучава всичко, което е необходимо, за да реализирате и планирате от една идея успешен електронен бизнес. Курсистите ще получат насоки и ясна информация за регулаторните изисквания и техническите възможности.

В началото на този модул обучаемите се разделят на отбори – всеки със собствен ментор, чиято задача и отговорност ще е да разяснява, помага, насочва и отговаря на въпроси, свързани с наученото от отбора си. Диалогът между ментора и отбора му ще е от интерактивен характер в специална за отбора затворена група във facebook.

Модул: Маркетинг планиране и рекламни кампании
В третия модул ще се изучава използване, планиране и монетаризиране практически на различните онлайн канали.
За целта на всеки от отборите ще бъде предоставен безплатен достъп до SAAS платформата GombaShop.bg, в която под ръководството на ментора му ще реализира действащ онлайн магазин с реални продукти.

Реални продукти ще бъдат предоставени под формата на дроп шипинг от топ компании, като задачата на отборите ще бъде на база наученото и под ръководството на ментора да планират маркетинга и да иновират, прилагайки на практика наученото.

Модул: Измерване на ефективността на маркетинга
В четвъртия модул се изучава как да се измерват постигнатите резултати, как трябва да се анализират различните маркетинг канали и как в реално време могат да се променят прилаганите маркетингови подходи.

В края на обучението всеки обучаем ще трябва да защити пред комисия практически курсов проект за електронния му магазин в GombaShop.

Успешно преминалите ще получат Диплом за успешно завършено двусеместриално обучение “E-commerce Success” , издаден от СУ “Св. Климент Охридски”, и сертификат Български Е-комерс стандарт (ниво експерт), издаден от Българска Е-комерс Асоциация (БЕА).

Старт на обучението ”E-commerce Success е на 23 февруари 2019.