За първи път в България Стопанският факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, заедно със своите партньори, стартира учебна програма ”E-commerce Success” с продължителност от два семестъра.
Тя предоставя познания и практически умения за стартиране, маркетиране и устойчиво развитие на електронен бизнес.
Лекциите и упражненията ще се водят от утвърдени преподаватели от СУ и доказали се практикуващи експерти с дългогодишен опит в електронната търговия от компании, с реализирани успешни проекти в България и чужбина, които ще Ви дадат реални практически насоки как да използвате ефективно финансовите и технологични ресурси за проекта.
Обучението ”E-commerce Success” е насочено към студенти, предприемачи, които сега стартират или вече са в процес на реализация на собствен проект за онлайн магазин на локалния и международните пазари, и служители от компании, които отговарят или ще отговарят за развитието на е-бизнеса на компаниите.
Двусеместриалната програма е с хорариум от 120 часа в четири модула, фокусирани върху планирането, създаването, маркетирането и развитието на електронен магазин, като Ви дава знания, умения, увереност и подкрепа, за да осъществите на практика един истински работещ електронен бизнес. Обученията ще се състоят от 4 часа седмично, през уикенда, в сградата на Стопанския факултет на Софийския университет.
Програмата е по утвърдена методология и е разделена на четири модула:
Модул: Основи на ecommerce
Това е встъпителен модул, в който курсистите ще се запознаят с основните понятия, термини, тенденции и възможности на електронния бизнес.
Модул: Стартиране на успешен онлайн магазин
Под модул: Бизнес планиране
Под модул: Тех. планиране на онлайн магазина
Във втория модул се изучава всичко, което е необходимо, за да реализирате и планирате от една идея успешен електронен бизнес. Курсистите ще получат насоки и ясна информация за регулаторните изисквания и техническите възможности.
В началото на този модул обучаемите се разделят на отбори – всеки със собствен ментор, чиято задача и отговорност ще е да разяснява, помага, насочва и отговаря на въпроси, свързани с наученото от отбора си. Диалогът между ментора и отбора му ще е от интерактивен характер в специална за отбора затворена група във facebook.
Модул: Маркетинг планиране и рекламни кампании
В третия модул ще се изучава използване, планиране и монетаризиране практически на различните онлайн канали.
За целта на всеки от отборите ще бъде предоставен безплатен достъп до SAAS платформата GombaShop.bg, в която под ръководството на ментора му ще реализира действащ онлайн магазин с реални продукти.
Реални продукти ще бъдат предоставени под формата на дроп шипинг от топ компании, като задачата на отборите ще бъде на база наученото и под ръководството на ментора да планират маркетинга и да иновират, прилагайки на практика наученото.
Модул: Измерване на ефективността на маркетинга
В четвъртия модул се изучава как да се измерват постигнатите резултати, как трябва да се анализират различните маркетинг канали и как в реално време могат да се променят прилаганите маркетингови подходи.
В края на обучението всеки обучаем ще трябва да защити пред комисия практически курсов проект за електронния му магазин в GombaShop.
Успешно преминалите ще получат Диплом за успешно завършено двусеместриално обучение “E-commerce Success” , издаден от СУ “Св. Климент Охридски”, и сертификат Български Е-комерс стандарт (ниво експерт), издаден от Българска Е-комерс Асоциация (БЕА).
Старт на обучението ”E-commerce Success е на 23 февруари 2019.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)