Фейсбук обяви, че планира да скрива подвеждащите шокиращи заглавия, които целят да привлекат вниманието на читателя с единствената цел той да кликне на линка. Мотивът е, че подобни дразнещи заглавия отблъскват потребителите от социалната мрежа, пише в. "The New York Times".
В момента потребителите на Фейсбук са общо 1.71 милиарда души.
От днес Фейсбук ще класифицират заглавия от типа на "Когато тя погледна под дивана и видя това... аз бях шокиран" като "clickbait", т.е. заглавия, които крият информация или подвеждат с единствената цел човек да кликне. Попаднали в тази категория, заглавията няма да се появяват толкова често на стените на потребителите.
"Искаме да се публикува съдържание, което интересува хората и мислим, че хората се интересуват от заглавия, които са много по-разбираеми", каза Адам Мосери, вицепрезидент на компанията.
От известно време Фейсбук работи за поддържането на такова съдържание за потребителите, което ги кара да се чувстват щастливи и, съответно, да прекарват повече време в социалната мрежа.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
Червената шапчица
Михаил Миков отива в Левицата за вот 2 в 1
новпрофил
''Синя България'' кани ВМРО да се обединят, но без ченгетата и евразийците
Джендо Джедев
Шефът на ЦРУ: Без военна помощ от САЩ Украйна ще загуби войната още тази година
781000
Шефът на ЦРУ: Без военна помощ от САЩ Украйна ще загуби войната още тази година
bls
Починалите бебета са от ромската махала в Кюстендил, късно е потърсена помощ
Диоген
''Синя България'' кани ВМРО да се обединят, но без ченгетата и евразийците