Близо 80 деца ще посрещне Yettel през лятото като част от програмите си „Втора смяна“ и Yettel Teen Academy. И двете инициативи са насочени към деца и близки на служители на телекома. Целта им е да помогнат на младежите в тяхното кариерно ориентиране, като ги поставят в реална бизнес среда и ги насочат към областта, в която искат да се развиват.
Начало на детското лято в Yettel ще постави програмата Yettel Teen Academy. След успеха на миналогодишното ѝ дебютно издание, за втори път инициативата ще посрещне ученици от 5-и до 12-и клас. В рамките на две седмици (от 24 юни до 5 юли) и под формата на образователни игри, тематични сесии и работилници те ще се запознаят със структурата и ценностите на компанията и ще добият реална представа не само какво работят родителите им, но и как изглежда светът на бизнеса отблизо.
Какво се случва в отдела за роботизирани процеси, какво се крие зад съкращението ESG, как грижата за природата се проявява на практика, когато са в планината, и как да разпознават своите силни и слаби страни са само част от новите неща, които ще научат. За да е още по-полезно и увлекателно, децата ще влязат в ролята и на истински ръководители на проекти, изправени пред задачата да представят и защитят проекта, върху който са работили заедно като екип.
Веднага след Yettel Teen Academy щафетата ще поеме програмата „Втора смяна“, която ще се проведе през целия месец юли. Това е четвъртото издание на програмата, като традиционно тя е насочена към по-големите – тийнейджъри от 10-и до 12-и клас, които искат да попаднат в реална работна среда и да разберат какво означава да имаш истинска работа, отговорности и задачи.
За разлика от Yettel Teen Academy, която обхваща както малки, така и по-големи таланти, „Втора смяна“ е насочена изцяло към ученици в последните три години от средното им образование, като предлага много по-задълбочено опознаване и навлизане в работната среда.
Още на етапа на кандидатстването учениците избират областта, която им е интересна, и ролята, която искат да изпълняват. Тази година програмата предложи близо 20 професионални роли, от които участниците можеха да избират – от дейности, свързани с планирането на радио мрежата и разработката на платформи и продукти, до задачи в областта на дигиталните канали, клиентската удовлетвореност и работа с данни и различни видове системи.
В рамките на програмата участниците се сблъскват с реални бизнес ситуации и работят по конкретни задачи, което им помага да разберат дали това е областта, в която искат да се развиват и занапред. През цялото време имат до себе си и ментор, който ги насочва и им помага в процеса на практиката.
Именно „Втора смяна“ бе една от трите инициативи на Yettel, които бяха отличени от световната организация Top Employers и е представена в нейната онлайн библиотека с най-добри практики от цял свят.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)