Кулминацията на голямото предпразнично пазаруване за българските потребители е била на 22 декември, сочат данни от продажбите на Yettel през последния месец на 2023 г. Телекомът е регистрирал най-много трансакции в магазинната си мрежа и в своя онлайн магазин на yettel.bg именно в последния работен ден преди Коледа, като пикови дни за шопинг са били последните две седмици на декември.
Решилите да зарадват себе си или любимите хора с технологична джаджа най-често се спират на най-високия ценови клас при основните категории устройства – смартфоните, смарт часовниците и безжичните слушалки. Сред бестселърите на декември са и ексклузивните бъндъл предложения от коледната кампания на Yettel, в които компанията комбинира топ смарт устройства и електроника за дома.
Най-високи продажби при телефоните от Yettel регистрират с премиум апаратите над 1200 лв., а при безжичните слушалки най-предпочитани са моделите над 200 лв. Любопитни са данните и при една от най-бързо растящите категории устройства у нас и в глобален мащаб – смарт часовниците. Числата показват, че при най-скъпите часовници – тези над 1000 лв., продажбите този декември са скочили почти два пъти в сравнение с година по-рано. Делът при дамските часовници е нараснал и е изравнил този на мъжките модели.
Премиум сегментът при умните часовници остава по-предпочитан от потребителите, които държат на възможността да се свързват с мобилна мрежа директно. LTЕ моделите работят с услугата multiSIM, която ни позволява да приемаме обаждания и съобщения на смарт часовника си, без той да е свързана с телефон. Към момента Yettel е единственият оператор, който предоставя услугата multiSIM за българските потребители с устройства от Apple.
Тенденцията за късно пазаруване ясно се очертава при базовите и смарт аксесоарите (калъфчета, зарядни, протектори, смарт часовници, смарт гривни и др.), където 1/3 от продажбите за декември са направени именно в седмицата преди Коледа – 18-24 декември. През декември в топ три на най-предпочитаните базови аксесоари са нареждат стъклените протектори, калъфите за телефони и адаптерите за зареждане, които представляват почти 50% от продажбите на всички аксесоари за месеца. Без значение дали избират нов смартфон за себе си или за близък, българските потребители залагат на сигурността избират да защитят корпуса и дисплея на новата придобивка. Повишеното търсене на адаптери за зареждане пък е глобална тенденция, която дойде след решението на производителите да продават телефоните си само с кабел за зареждане, без адаптера за електронната мрежа.
Сред бестселърите на декември са и ексклузивните бъндъл предложения от коледната кампания на Yettel, в които компанията комбинира топ смарт устройства и електроника за дома. Още през 2019 г. телекомът пуска уникални двойни предложения, включващи смартфони, смарт аксесоари, камери, телевизори, кафемашини, уреди за готвене на водещи марки. Този декември най-хитовите тандеми са били MOTOROLA Moto G32 128GB и страхотният уред за по-здравословно готвене Philips Airfryer HD9255/30, комплектът Galaxy S23 серията на SAMSUNG заедно с безжични слушалки SAMSUNG Galaxy Buds FE, както и бъндълът с Huawei Nova 11i 128GB в комбинация с HUAWEI FreeBuds SE.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)