Повече от 100 централни и общински администрации вече могат да обменят документи помежду си изцяло по електронен път, съобщи Държавната агенция „Електронно управление“ (ДАЕУ).
Сред тях са министерствата на финансите, на правосъдието, на регионалното развитие и благоустройството, Министерството на вътрешните работи, Агенцията по геодезия, картография и кадастър, Изпълнителната агенция „Автомобилна администрация“, ИА „Одит на средствата от Европейския съюз“, Държавната агенция за бежанците и други.
Повече от 80 общински и 8 областни администрации също си обменят документи по електронен път, а към 5 декември т.г. още близо 250 администрации са заявили готовност да се присъединят към системата, поддържана от Агенцията за електронно управление.
Избягването на обмена на документи на хартия между администрациите ще намали времето и разходите за административното обслужване на гражданите и на бизнеса.
До 1 ноември 2018 г. администрациите трябва да преустановят напълно хартиения документооборот помежду си в изпълнение на целите за намаляване на административната тежест и на облекчаване на административното обслужване на гражданите и на бизнеса.
Текуща информация за напредъка на процеса по присъединяване към системата за електронен обмен на съобщения можете да намерите на адрес: https://e-gov.bg/bg/148.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург