Четири клиента с Автокаско в Алианц ще спечелят уикенд билет за F1

Владимир Йончев 28 май 2012 в 00:29 966 0

Нико Розберг е лице на кампанията на Алианц „Безопасността трябва първо да бъде осъзната!”.
Нико Розберг е лице на кампанията на Алианц „Безопасността трябва първо да бъде осъзната!”.
В световен и национален мащаб Алианц се свързва с безопасността по пътищата. Като дългогодишен партньор на Формула 1 компанията се фокусира върху проекти, свързани с подобряване на сигурността, използвайки и техническите нововъведения от света на високите скорости. Въпреки адреналина на пистата, пилотите са посланици на редица кампании за намаляване броя на пътно-транспортните произшествия. Тази година Нико Розберг е лице на кампанията на Алианц „Безопасността трябва първо да бъде осъзната!”.   По този повод ЗАД Алианц България стартира промоционална кампания, с която всеки клиент с Автокаско в Алианц България има уникалния шанс да спечели един от четирите уикенд билета за Формула 1 - Гранд При на пистата Спа в Белгия. Победителите в промоционалната игра ще имат възможността да се насладят на високите скорости и технологии, както и на специална програма: VIP достъп до бокса на Мерцедес AMG и до падока, където се помещават всички отбори. За четиримата печеливши клиенти ще бъде организирана и познавателна разходка в пит лейна на Формула 1. Всички разходи по пътуването и настаняването на печелившите са за сметка на Алианц България.   За да участват в промоционалната игра клиентите трябва да имат действаща застраховка Автокаско за физическо лице в ЗАД Алианц България и да се регистрират на www.allianz.bg. Крайният срок за регистрация е 13 юли 2012 г. Тегленето на четиримата печеливши ще се извърши на 18 юли 2012 г. от специална комисия в присъствието на нотариус.  
    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице