Студентите по журналистика ще се запознаят с медийния мониторинг на социалните мрежи

Последна промяна на 19 февруари 2018 в 17:30 17381 0

Снимка pixabay

Водещи практици в медийния мониторинг и анализ на социалните мрежи започват от утре, 20 февруари, курс със студенти от Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“.

Сред гост-лекторите ще е Георги Ауад от агенция Perceptica, който е сертифициран експерт от AMEC - Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията.

Курсът „Медиен мониторинг на социалните мрежи“ предлага знания за основополагащи концепции за социалната комуникация в контекста на съвременните социални медии. Представят се практическите ползи от изследването на потребителските коментари в социалните мрежи и влиянието им върху обществото.

В рамките на курса се изучават спецификите на социалната комуникация онлайн, отношенията потребители-брандове, възможностите за интеракция по време на кампании, както и тенденциите за развитие на социалните мрежи.

Студентите ще усвоят умения за анализиране на съдържание под различни форми от различни комуникационни канали като Фейсбук, Туитър, форуми, блогове, както и от традиционни медии (печатни и онлайн издания).

Като част от обучението на студентите ще бъде предоставена необработена комуникационна извадка и конкретен проблем със задачата да обработят информацията и да направят анализ на данните, извеждайки препоръки за управление на комуникацията от страна на крайния клиент, обясни Боян Иванович, преподавател в курса.

Най-успешно представителите се в курса „Медиен мониторинг на социалните мрежи“ ще имат възможност за стаж и постоянна работа в агенцията за оценка и измерване на репутацията Perceptica.