Компанията за онлайн залагания Bodog ще спонсорира шотландския Еър Юнайтед за още една година и заложи отново на агресивна кампания по реклама на новия екип. Тимът се състезава в трето ниво на местния футбол.
Топлес кампанията от миналия сезон не донесе късмет на терена, но явно продажбите са добри. Еър Юнайтед избра отново гол модел, който беше нарисуван в клубните цветове.
Бордът определи рекламата като отлична и изрази надежда, че този път футболистите ще се наострят за подвизи на терена. Може да добавим, че по същата логика стимул ще имат и конкурентите, но в Шотландия разбират повече от маркетинг.
"След противоречивата кампания миналата година решихме да сменим стратегията", обясни Келвин Еъри, основател на Bodog, "Затова тази година ще използваме модел, изрисуван в цветовете на екипа за гостуване".
"Вярваме, че снимките ще дадат на Мъжете на честта (б.а. прозвището на тима) силата, от която те се нуждаят за промоция и успешни мачове в турнира за Купата. Давай, Еър".
Bodog рекламират за седми сезон в шотландския тим. Преди това са били спонсор на английския Уест Бромич и бетинг партньор на Арсенал. Сериозни и иновативни хора!
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
28-годишен арестуван сириец избяга от болница в Бургас
Тръмп ще говори със Зеленски и Путин за спирането на войната в Украйна
Русия започва серийно производство на Орешник в ''най-скоро време''
28-годишен арестуван сириец избяга от болница в Бургас