Топлес модел подгря Мъжете на честта

OFFNews 27 юни 2017 в 23:09 8078 0

Компанията за онлайн залагания Bodog ще спонсорира шотландския Еър Юнайтед за още една година и заложи отново на агресивна кампания по реклама на новия екип. Тимът се състезава в трето ниво на местния футбол.

Топлес кампанията от миналия сезон не донесе късмет на терена, но явно продажбите са добри. Еър Юнайтед избра отново гол модел, който беше нарисуван в клубните цветове.

Бордът определи рекламата като отлична и изрази надежда, че този път футболистите ще се наострят за подвизи на терена. Може да добавим, че по същата логика стимул ще имат и конкурентите, но в Шотландия разбират повече от маркетинг.

"След противоречивата кампания миналата година решихме да сменим стратегията", обясни Келвин Еъри, основател на Bodog, "Затова тази година ще използваме модел, изрисуван в цветовете на екипа за гостуване". 

"Вярваме, че снимките ще дадат на Мъжете на честта (б.а. прозвището на тима) силата, от която те се нуждаят за промоция и успешни мачове в турнира за Купата. Давай, Еър".

Bodog рекламират за седми сезон в шотландския тим. Преди това са били спонсор на английския Уест Бромич и бетинг партньор на Арсенал. Сериозни и иновативни хора!

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице