Барселона е най-харесваният футболен отбор в социалните мрежи, показва проучване на SocialScene за позицията на испанските марки. Каталунците имат общо 172 992 696 последователи, докато вторият Реал Мадрид е харесван от 166 806 340 души.
Интересното е, че двата футболни гранда са най-успешните испански марки с огромна разлика пред всички останали. В Топ 5 попадат модни брандове, като този на трета позиция има 39 871 087 почитатели.
От футболните клубове единствено Манчестър Юнайтед се доближава до испанските колоси с 95 330 364 последователи.
Останалите два клуба, които намират място в Топ 25 на световните марки в социалните мрежи са Челси (62 119 435) и Арсенал (54 861 470).




























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция