Барселона е най-харесваният футболен отбор в социалните мрежи, показва проучване на SocialScene за позицията на испанските марки. Каталунците имат общо 172 992 696 последователи, докато вторият Реал Мадрид е харесван от 166 806 340 души.
Интересното е, че двата футболни гранда са най-успешните испански марки с огромна разлика пред всички останали. В Топ 5 попадат модни брандове, като този на трета позиция има 39 871 087 почитатели.
От футболните клубове единствено Манчестър Юнайтед се доближава до испанските колоси с 95 330 364 последователи.
Останалите два клуба, които намират място в Топ 25 на световните марки в социалните мрежи са Челси (62 119 435) и Арсенал (54 861 470).




























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Излезе благотворителният календар на варненските пожарникари (галерия)
МФ публикува новия Бюджет'26 - осигуровките скачат от '27, повишават се МРЗ, майчинство, осигурителен доход
МФ публикува новия Бюджет'26 - осигуровките скачат от '27, повишават се МРЗ, майчинство, осигурителен доход
Съдът на ЕС не е издавал решение срещу влизането ни в еврозоната