Зюмбюла от "Братя Мангасарян" ще прави кампанията на ЦИК за изборите

Общо 120 хил. лева ще струва информационна кампания

Николаос Цитиридис Последна промяна на 07 февруари 2017 в 11:57 7116 2

Силвестър Силвестров

Продуцентът и шоумен Силвестър Силвестров, познат и като Зюмбюла от "Братя Мангасарян", ще бъде отговорен за информационната кампания на Централната избирателна комисия за изборите на 26 март тази година.

Това става ясно от решение на ЦИК, публикувано на страницата на Комисията. 

Текстът гласи, че договорът между компанията на Силвестров „Премиер студио плюс", в която собственик е и тв режисьорът Николай Мутафчиев, е на стойност 30 хил. лева. 

Компанията ще трябва да изработи до 5 видеоклипа, до пет аудиоклипа, включително видеообучителните материали и сценарий за произведенията.

Също така ЦИК обяви и процедура за възлагане на обществена поръчка за интернет кампанията с прогнозна стойност от 90 хил. лева. С това сумата за информационна кампания, която ЦИК подготвя, нараства на близо 120 хил. лева. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

22188

2

Стефан

08.02 2017 в 06:55

Предлагам същото, пет лева по-евтино.

11714

1

OTBPAT

07.02 2017 в 12:21

Знаково :)