Лозанов: Малките партии биха големите в предизборната кампания

Ивайло Анев 21 октомври 2014 в 17:02 1908 1

Снимка Ивайло Анев

Малките партии биха големите в медийната кампания и това до голяма степен се вижда от резултатите от вота. Това каза председателят на Съвета за електронни медии (СЕМ) Георги Лозанов.

По думите на Лозанов политическата агитация има все по-малко значение в сравнение с различните журналистически форми.

Според него е окуражително присъствието на толкова много и нови партии, защото това за него показва, че медиите са успели да наложат нови политически обекти. 

"Предизборната кампания беше интересна и по някакъв начин парадоксална – хем беше сравнително спокойна, особено на база на очакванията ни за трудна и компроматна кампания, хем въпреки че беше спокойна, имаше повече нарушения от обикновено в традиционните форми на агитация", заяви още Лозанов.

„От начало това ми се струваше като парадокс, после си дадох сметка, че може би едното е обяснение на другото, защото има едно общо усещане за слаба ефективност на т.нар. медийна агитация и тази слаба ефективност кара създателите на агитационните форми да търсят рискови начини да попаднат в центъра на вниманието и да атакуват съзнанието на аудиторията”, каза още Лозанов.

По думите му кампанията е била вяла, заради това, че не сме излизали от предизборна кампания от много отдавна – повече от година.

Според Лозанов протестите са били част от политическия диалог и имат отношение към бъдещия вот, както и с предходните избори.

„Всичко това е част от една голяма предизборна кампания, която накрая вече доведе до резултата в тези избори”, обясни още Лозанов.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Да помогнем на украинските деца!