Коя партия в коя медия дава пари за предизборна агитация (таблици)

Последна промяна на 19 октомври 2016 в 15:01 17317 9

Повече от 1 милион лева са похарчили политическите партии за предизборна агитация в първите десет дни на кампанията. Това показват данните на openparliament.

Точната сума е 1 032 080.49 лв. без ДДС към 17 октомври.

В мониторинга са включени 27 медии, публикували информация за сключени договори с участници в изборите. Други 17 медии под наблюдение не са декларирали договори. Сред тях са в. Дума, в. Труд, в. Монитор, в. Телеграф, в. Борба, в. Старозагорски новини, в. Марица, в. Струма, в. Черно море, в. Добруджанска трибуна, в. АрдаNews, сайтовете – Vesti.bg, BGnes.com, Novini.bg и Blitz.bg, телевизиите – Би Ай Ти и Алфа ТВ, показва справката.

Най-щедри в медийната си кампания до момента са от кандидат-президентската двойка, подкрепена от БСП. За популяризирането на тандема ген. Румен Радев - Илияна Йотова през първите 10 дни са сключени договори на стойност 353,015.77 лв. След тях се нареждат кандидатите на ГЕРБ Цецка Цачева и Пламен Манушев с 225,208.73 лв. и кандидатите на АБВ Ивайло Калфин и Любомир Халачев - 157,410.52 лв.

Лъвският пай от предизборната кампания отива в бТВ, показват още данните на openparliament. Най-гледаната телевизия е сключила договори за 139,467.64 лв.

Ето и как се разпределят средствата:

БНТ е сребърният медалист до момента. Обществената телевизия е привлякла договори за 124,360 лв. Тук най-големият договор е с кандидат-президентската двойка на ГЕРБ.

Съвсем плътно до бТВ и БНТ по привлечени пари от партиите е "Канал 3". Ето и кои кандидати се рекламират там.

Със 111 000 на четвърто място остава Нова телевизия.

Веднага след тези телевизии на пето място по привлечени политически реклами се нарежда не електронна медия, а хартиено издание. Това е за вестник "24 часа", който е сключил договори за повече от 87 000 лева за 10 дни.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

728

10

KumaLisa

20.10 2016 в 03:16

This is f*cking ridiculous!

52633

5

Red or Dead

19.10 2016 в 17:16


На мен лично ми е много интересно КОЛКО парици шарят НЕпартийните фондацийки( бий самара, да се сеща магарето:)))....

А за КОИ медии е очеИЗВАДНО.....

България ще тръгне нагоре в деня когато ги изритат от страната, и от козяка си гледат САМО техните дела........а това предстои....

SOON....VERY,VERY...SOON.....

-431

4

Black Hex

19.10 2016 в 16:19

Какво е това "първите 10 дни"?
Ми напишете в първата третина. Защото тя кампанията е 30 дни всичко на всичко.
За мен основния извод е - е.ахти евтината кампания! Ми че те всичките не са похарчили и по лев на човек бе! Срамота!
Само Трайчо и адвокатката-цигуларка изключвам от списъка. Като ги гледам колко пари са дали до момента - гаранция, че гласовете им след кампанията ше бъдат по-малко от левчетата.
:)))