Евроспорт показа логото си за Олимпийските игри в Токио 2020

Логото е вдъхновено от манга комиксите и бе показано днес по случай 500 дни до началото на Игрите

Последна промяна на 12 март 2019 в 13:14 1058 0

За да отбележи 500 дни до момента, в който огънят ще бъде запален на Олимпийския стадион в Токио, днес Евроспорт показа логото, което ще краси платформите на медията по време на Игрите в японската столица.

В стремежа си да създаде уникално и нестандартно лого, което същевременно да покаже красотата на японската култура, екипът на Евроспорт почерпи вдъхновение от манга – световноизвестният японски комиксов стил, подходящ както за деца, така и за възрастни.

Олимпийското лого на Евроспорт обединява традиционното лого на медията, логото на Олимпийските игри и надпис "Токио 2020", издържан в манга стил, като по този начин се прокарва мост между източната и западната култура.

Джей Би Перет, президент и изпълнителен директор на Discovery International сподели: "Нашето олимпийско пътуване започна в Пьонгчанг през 2018 г. За нас беше огромна чест да излъчваме най-големия спортен форум на планетата и да направим съпричастни към него феновете на спорта в цяла Европа. Използвахме множество иновативни технологии, както и най-различни типове съдържание за поддържането на зрителския интерес на всичките ни платформи за да направим тези Игри най-дигиталните до момента, като по този начин достигнахме рекорден рейтинг за отразяване на Олимпийски игри. За Токио сме си поставили още по-високи цели. Много сме отдадени на идеята да осъществим отразяване в невиждан досега мащаб. Ще бъдем по-големи и по-смели, ще привлечем вниманието на повече зрители и ще покажем всяка минута, всяка дисциплина и всеки спортист на Игрите. Евроспорт отразява 70% от дисциплините по време на летните Олимпийски игри, така че разполагаме с опитни и компетентни експерти, които знаят как да пленят интереса на зрителите чрез уникалния начин, по който им представят спортните форуми от такъв ранг. Дигиталното студио "Eurosport Cube", което направи своя дебют в Пьонгчанг, се превърна в огромен хит и в Токио то ще се завърне, като отново ще използваме най-модерните технологии, за да предоставим на зрителите съдържание от най-висока класа".

Джордж Айвазоглу, вицепрезидент на маркетинговия отдел на Евроспорт, добави: "За Олпимпийските игри в Токио през 2020 г. искахме да създадем лого, което да бъде уникален и разпознаваем символ, съчетаващ в себе си логото на Евроспорт и елементи от неподражаемата японска култура. Чрез този дизайнерски подход успяхме да създадем визуална идентичност, за която сме уверени, че ще отрази динамиката и вълнението на игрите и също така ще привлече вниманието на по-младите спортни фенове на Стария континент".

Летните Олимпийски игри в Токио ще се проведат от 24 юли до 9 август 2020 г., като това ще бъде второто домакинство на японската столица на грандиозния спортен форум.