Quantcast

Отличиха най-добрите реклами и агенции на ФАРА 2013

Последна промяна на 20 септември 2013 в 14:16 2405 2

ФАРА 2013
ФАРА 2013

Победителите в четиринадесетото издание на Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2013 бяха обявени на официална церемония на 14 септември.

Творческа агенция на годината стана ДДБ София с 3 златни, 3 сребърни и 10 бронзови награди. На второ място в класацията се нареди Ogilvy Group с 3 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди. Третото място разделиха три агенции - Noble Graphics (2 златни, 2 сребърни и 8 бронзови награди), New Moment New Ideas Company (3 златни, 4 сребърни и 3 бронзови награди) и reforma (5 златни отличия, 1 сребро и 2 бронза).

NEXT-DC стана “Медиа агенция на годината”. Победителите спечелиха 2 златни, 2 сребърни и една бронзова награда. В медийната класация на второ място се нареди reforma с 2 сребърни и 3 бронзови награди. Третото почетно място остана за Mindshare, която спечели 3 сребърни и 1 бронзова награда.

ФАРА 2013 отличи за поредна година и клиентите. Голямата награда „Рекламодател на годината” беше присъдена на "Загорка" АД. На второ и трето място в класацията застанаха "Космо България Мобайл" ЕАД и "Хенди".

Една от иновациите в 14-тото издание на ФАРА бе въвеждането на наградата Grand Prix. "Grand Prix означава досега да си мислил, че дадена рекламна категория означава едно нещо, а с идването на тази идея всичко се е променило", уточни председателят на творческото жури. Членовете на журито бяха приятно изненадани да видят реални кандидати за присъждане на наградата Grand Prix още в първата година на нейното въвеждане. Първата награда Grand Prix в историята на ФАРА беше връчена на кампанията „Отива една жена при лекаря” на reforma, която ще се бори достойно на международен рекламен фестивал, като разходите за участието ще бъдат поети от Българската асоциация на комуникационните агенции.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

20.09 2013 в 15:03

А как се казваха ония, дето за 1,6 млн. лв направиха лого на България с формата на яйца на очи? Те не са ли наградени? Златен скункс нещо?

20.09 2013 в 14:49

Интересно ФАРА има ли нещо общо с израза "Ще ме хванеш за фара"?!